استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام در پیامی فرارسیدن هفته استاندارد را تبریک گفت :

استاندار ایلام در پیامی فرارسیدن هفته استاندارد را تبریک گفت :

🔶 استاندار ایلام در پیامی فرارسیدن هفته استاندارد را تبریک گفت

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام متن پیام، نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
✍️امروزه استاندارد در همه جنبه های زندگی نقش مهمی دارد و تنها محدود به کالاها و خدمات نیست بلکه حوزه های کلانی چون انرژی، حمل و نقل ، صنعت ساختمان و یا گردشگری و فناوری اطلاعات را در برمی گیرد.
تاکید بر اهمیت و جایگاه ممتاز استانداردها، کلیدی ترین مؤلفه نیل به چشم انداز  توسعه پایدار در کشور است. در شرایطی که رقابت در بازارهای بزرگ بین المللی منوط به دستیابی به کیفیت بالا و منطبق با استاداردهای جهانی است، تولیدی که فاقد کیفیت و استاندارد‌های لازم باشد دربین مشتریان جهانی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.
در استان ایلام نیز ضرورت دارد تا با ترویج، توسعه و ارتقای فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه و رقابتی کردن کیفیت ارائه خدمات و کالاها ضمن پاسخگویی به مطالبات و دغدغه های شهروندان در این راستا و افزایش سطح رضایت مندی مخاطبان و مشتریان زمینه یکی از محوری ترین مولفه های زندگی امن و توام با رفاه و مسیر رشد و توسعه تولید و صنعت استان را فراهم کنیم.
ضمن تبریک ۲۲مهر، روز جهانی استاندارد به همه تلاشگران متعهد و سخت کوش سازمان استاندارد ایران به ویژه کارکنان با انگیزه و پرتلاش استاندارد ایلام، امیدوارم با هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارتقاء استانداردها بیش از پیش در حفظ و حراست از سلامتی و امنیت جامعه منشا خیر و اثر باشید.

                    محمد نوذری
                   استاندار ایلام

🗓 | دوشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است