استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران مکلف به رفع مشکلات واحد های تولیدی می باشند/باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید بهره گرفت /کار کارشناسی و تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی می تواند زمینه ساز توسعه استان باشد

مدیران مکلف به رفع مشکلات واحد های تولیدی می باشند/باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید بهره گرفت /کار کارشناسی و تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی می تواند زمینه ساز توسعه استان باشد

⚡️استاندار ایلام :

 مدیران مکلف به رفع مشکلات واحد های تولیدی می باشند/باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید بهره گرفت /کار کارشناسی و تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی می تواند زمینه ساز توسعه استان باشد/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: استان ایلام استانی ثروتمند و ثروت آفرین است، نباید به بهانه مطالبه گری و محرومیت زدایی فرصت های سرمایه گذاری از استان گرفته شود.
وی افزود: باید تلاش کرد به بهترین شکل ممکن از ظرفیت های ویژه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، اربعین و منابع  خدادادی نفت و گاز استان بهره برداری شود.

🔸استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام از نظر جمعیت و وسعت کوچک است اما ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای توسعه و رونق تولید دارد، ابراز داشت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان با استفاده از ظرفیت های موجود می تواند وصعیت اقتصادی استان و معیشتی مردم را متحول کند.
وی گفت: کارهای بسیار بزرگی در ایلام به‌ویژه در حوزه نفت و گاز انجام گرفته و دولت بیش از هشت میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کرده که با احتساب ۴.۵ میلیارد دلار اخیر در سفر ریاست جمهوری این رقم قابل توجه خواهد بود.

🔸محمد نوذری با اشاره به شعار سال"حمایت از تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی، گفت: کار عملیاتی و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، یعنی اینکه باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید استفاده کرد.
وی افزود: تسریع در صدور مجوزها، تعیین تکلیف بدهی های معوق با شرایط آسان و تأمین تسهیلات مورد نیاز برای طرح های نیمه تمام استان و همچنین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اقداماتی است که باید در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

🔸استاندار ایلام در ادامه خواستار همراهی بانک ها در استمهال و پرداخت سرمایه در گردش برای طرح های تولیدی استان شد.
وی همچنین بر انجام کار کارشناسی و بررسی بیشتر مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: درکارگروه های ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بررسی و کارشناسی دقیق و اصولی مشکلات واحدهای صنعتی در دستور  کار قرار گیرد و در خود ستاد نسبت به تصمیم گیری برای این واحدها اقدامات لازم انجام شود. 
🔹درپایان در این نشست دو طرح کشاورزی، سه طرح صنعتی و یک طرح گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب اعضا رسید.

🗓 | یکشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است