استانداری ایلام

استاندار ایلام در شورای فرهنگ عمومی استان:

نیازمند فرهنگ سازی در نحوه مقابله با کرونا و استقبال از سرمایه گذاری در استان هستیم/میادین نفتی چنگوله توسعه می یابند ...

نیازمند فرهنگ سازی در نحوه مقابله با کرونا و استقبال از سرمایه گذاری در استان هستیم/میادین نفتی چنگوله توسعه می یابند ...

💥ضرورت بسیج همگانی برای مهار کرونا ...

استاندار ایلام در شورای فرهنگ عمومی استان:
⭕️ نیازمند فرهنگ سازی در نحوه مقابله با کرونا و استقبال از سرمایه گذاری در استان هستیم/میادین نفتی چنگوله توسعه می یابند ...

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز چهارشنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: امروز وضعیت کرونای استان در میزان ابتلا و فوتی ها جهشی شده است و نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت های برای مهار این بیماری هستیم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت کرونا در استان خواستار بسیج همگانی علیه این بیماری شد و تاکید کرد: البته برای مقابله همه جانبه با کرونا نیازمند فرهنگ سازی مناسب در نحوه رویارویی با کرونا هستیم و در این راستا دستگاه های متولی در حوزه فرهنگی بایست به نقش مهم خود بپردازند.

استاندار ایلام در ادامه فراهم نمودن زمینه سرمایه‌گذاری در استان را دومین مقوله مهم در استان دانست که نیازمند فرهنگ سازی است.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری خوب نظام در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان گفت: قریب ۷ میلیارد دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است و در ادامه در تدارک سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری برای توسعه میادین نفتی چنگوله هستیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف مسیر توسعه و ایجاد اشتغال در استان را سهل و هموار خواهد ساخت و همه بایست در این زمینه تلاش کنیم.

دکتر نوذری در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های مهم حوزه فرهنگی در مباحث اجتماعی شد و گفت: در این شرایط سخت می توان از ظرفیت های خوب حوزه فرهنگی در حل مسائل و موضوعات مختلف اجتماعی بهره برد و مبلغ فضایی مثبت در جامعه شد.

🗓 | چهارشنبه  ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است