استانداری ایلام

معاون امور عمرانی

دستگاه ها فهرست پروژه های عمرانی هفته دولت ایلام را اعلام کنند

دستگاه ها فهرست پروژه های عمرانی هفته دولت ایلام را اعلام کنند

‍ ‍ معاون استاندار:

دستگاه ها فهرست پروژه های عمرانی هفته دولت ایلام را اعلام کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان باید فهرست پروژه های عمرانی خود را در آستانه هفته دولت اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام  احمد کرمی روز دوشنبه در چهارمین نشست شورای فنی استان اظهار داشت: مدیران استان باید همچنین فهرست اقدامات انجام شده دستگاه متبوع خود را از دهه فجر تا هفته دولت تشریح و این اقدامات به مردم اطلاع رسانی شود.
وی افزود: مدیران باید تمامی تلاش و اهتمام خود را تسریع در بهره برداری پروژه های عمرانی بکار گیرند و از هیچ تلاشی در راستا دریغ نکند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به روند احداث بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام گفت: سرعت پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در مقطعی برای بهره برداری بسیار رضایت بخش بود اما هم اکنون سرعت اقدامات دوباره کند شده که این نیازمند اهتمام است.
کرمی تاکید کرد: این بیمارستان باید در اسرع وقت برای ارایه خدمات به مردم استان به بهره برداری برسد چرا که در این مقطع حساس استان به این بیمارستان نیاز داریم.
وی خواستار تسریع در پروژه های محور مواصلاتی مسیر اربعین نیز شد و بیان کرد: با هماهنگی تمامی دستگاه های مربوطه امیدواریم طرح های و پروژه های عمرانی حوزه اربعین نیز در اسرع وقت به بهره برداری برسند. 
معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع پیک پنجم کرونا در کشور و استان ایلام گفت: شیوع کرونا بسیاری از برنامه های دولت را در بسیاری از بخش ها با مشکل مواجه کرده و موجب کند شدن روند پروژه های عمرانی نیز شده است.
کرمی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی بین کارفرمایان، پیمانکاران و عوامل اجرایی با توجه به محدویت های مالی و شیوع کرونا امیدواریم از این شرایط سخت عبور کنیم
🗓 | دوشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است