استانداری ایلام

استاندار ایلام

بازدید استاندار ایلام از روند عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران

بازدید استاندار ایلام از روند عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران

💥 بازدید استاندار ایلام از روند عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران

استاندار ایلام:
📎 ایجاد کارخانه سیمان دهلران باعث توسعه و رونق اشتغال در منطقه خواهد شد.

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در ادامه برنامه های سفر به دهلران پس از افتتاح فرمانداری ویژه این شهرستان، از روند عملیات اجرایی کارخانه سیمان بازدید بعمل آوردند.

◻️در این بازدید که علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونی سیاسی و امنیتی و اقتصادی استانداری، امام جمعه و فرماندار دهلران و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند، استاندار ایلام ضمن تشکر از همه عوامل دست اندر کار برای پیگیری مشکلات کارخانه سیمان دهلران گفت: بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان یکی دیگر از مطالبات مهم مردم شهرستان به زودی رفع مانع می شود که ایجاد لازم می دانم از ریاست محترم قوه قضاییه، نماینده محترم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه قضا در استان و مجموعه همکاران در دولت به خاطر کمک در حل مشکل کارخانه سیمان دهلران تشکر می کنم.

◻️وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ایجاد کارخانه سیمان دهلران باعث توسعه و رونق اشتغال برای بیش از ۴۰۰ نفر در منطقه شود.

🔸بر اساس این گزارش در پی سفر رئیس محترم قوه قضاییه به استان و مطالبه گری رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران توسط استاندار ایلام که منتج به دستورات فوری برای حل این مشکل شد، امروز دکتر نوذری به اتفاق نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از روند عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران بازدید نمودند.

🔹 گفتنی است کارخانه سیمان دهلران از سال ۸۳ تاسیس شده و بعد از گذشت ۱۷ سال از عملیات اجرایی آن هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که انشاالله به زودی با رفع مانع آن به بهره برداری می رسد.

🗓 | پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است