استانداری ایلام

استاندار ایلام در مراسم افتتاح فرمانداری ویژه شهرستان دهلران:

فرمانداری ویژه موجب تحول در توسعه شهرستان دهلران خواهد شد/وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد/مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت از ساعت ۲۲ تا ۲۳ برگزار می شود

فرمانداری ویژه موجب تحول در توسعه شهرستان دهلران خواهد شد/وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد/مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت از ساعت ۲۲ تا ۲۳ برگزار می شود

استاندار ایلام در مراسم افتتاح فرمانداری ویژه شهرستان دهلران:
✔️ فرمانداری ویژه موجب تحول در توسعه شهرستان دهلران خواهد شد/وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد/مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت از ساعت ۲۲ تا ۲۳ برگزار می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری که صبح امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه به شهرستان دهلران رفته بود بعد از افتتاح فرمانداری ویژه این شهرستان در نشستی که به همین مناسبت برگزار شده بود ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ایجاد فرمانداری ویژه را به مردم شهرستان تبریک گفت و تصریح نمود: اگرچه فرایند کاری ایجاد فرمانداری ویژه در وزارت کشور و دولت است اما اینجا لازم است از پیگیری های خوب نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و همراهی خوب مردم و دیگر دلسوزان تشکر داشته باشم.

وی با عنوان این مطلب که فرمانداری ویژه دهلران موجب تحول در توسعه شهرستان خواهد شد، اظهار داشت: انشاالله این مهم در کنار تکمیل و به سرانجام رسیدن دیگر طرح ها و پروژه های مهم شهرستان افقی روشن پیش روی دهلران می گذارد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به وضعیت فوق خطرناک کرونا در استان هشدار داد: وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد و اگر این روند خطرناک به زودی کنترل نشود دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید و بایست منتظر فاجعه انسانی باشیم.

وی ضمن اینکه از همه مسئولان استان و مردم خواست با تعهد و همراهی بیشتر تمام توان و تمرکز خود برای مهار و کنترل شرایط خطرناک کرونایی داشته باشند، گفت: وضعیت کرونا در استان بسیار  وخیم است بطوریکه امروز ۵ فوتی  و ۱۱۸ مورد بستری جدید داشته ایم!

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا تاکید کرد: امروز مهم ترین مسئله استان مهار کرونا است و برای این مهم بایست از تمام ظرفیت ها و توان استان استفاده شود.

دکتر نوذری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات محرم در این شرایط کرونایی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بایست این مراسمات با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی افزود: بر این اساس مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت و از ساعت ۲۲ تا ۲۳ برگزار شود البته در روز های تاسوعا و عاشورا این زمان دو ساعت و از ساعت ۲۲ تا ۲۴  تعیین شده است.

🗓 | پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است