استانداری ایلام

استاندار ایلام

در برگزاری دهه اول محرم رعایت دستورالعملها، اجرای پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد/کلیه متولدین ۱۳۵۳ و قبل از ان(۴۷ سال به بالا) در صورت مراجعه واکسینه می شوند/

در برگزاری دهه اول محرم رعایت دستورالعملها، اجرای پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد/کلیه متولدین ۱۳۵۳ و قبل از ان(۴۷ سال به بالا) در صورت مراجعه واکسینه می شوند/

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
⚡️استاندار ایلام:
در برگزاری دهه اول محرم رعایت دستورالعملها، اجرای پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد/کلیه متولدین ۱۳۵۳ و قبل از ان(۴۷ سال به بالا) در صورت مراجعه واکسینه می شوند/کلیه مراسمات مذهبی در فصای باز، مکانی ثابت و و در یک و نیم ساعت برگزار شود/ محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۴ اعمال می شوند

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در نشست فوق العاده کرونای استان اظهار داشت: اوضاع کرونا در کشور و استان بسیار نگران کننده و وخیم است، میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین امده و شاهد بی توجهی مردم هستیم.
🔸وی افزود: ظرفیت بیمارستانها پر است، میزان مرگ و میر در حال افزایش و قدرت سرایت ویروس نیز چند برابر شده، این در حالیست که میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین امده، لذا ضرورت دارد مردم بیش از گذشته در رعایت پروتکل ها اهتمام داشته و همکاری خوبی در راستای کنترل بیماری داشته باشند.
🔸وی ابراز داشت: در بحث های لجستیکی برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون، دانشگاه علوم پزشکی نیازهای خود را اعلام تا از طریق فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی تامین شود.
🔸محمد نوذری با بیان اینکه در میزان واکسیناسیون بالاتر از نرم کشوری قرار داریم و در استان روزانه بیش از ۵ هزار دوز تزریق می شود، و گفت:  انجام واکسیناسیون و ایمن سازی جامعه یک ضرورت است، کلیه متولدین ۱۳۵۳ و قبل از ان(۴۷ سال به بالا) در صورت مراجعه واکسینه می شوند.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه اول محرم با محدودیتها و دستورالعمل های جدیدی برگزار می شود، گفت: بغیر از مصلی شهر ایلام کلیه مراسمات در فضای باز، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مشخص برگزار می شود، همچنین بغیر از شبهای تاسوعا و عاشورا که مراسمات بطور کامل و در ظرف زمانی دوساعته برگزار می شوند، بقیه شبها طی بازه زمانی یک و نیم ساعته از ساعت ۲۲ لغایت ۲۳:۳۰ خواهد بود.
🔸وی با تاکید بر حفظ سلامت مردم در این ایام پرفیض و برکت، گفت: با توجه به برگزاری مراسمات مذهبی این دهه محدودیت های تردد شبانه در دهه اول ماه محرم  از ساعت ۲۴ لغایت ۴ صبح اعمال خواهد شد.
🔸نوذری تاکید کرد: همه هیات ها موظفند از جابجایی ها خودداری و تمام مناسک و مراسم مذهبی خود را در مکانی ثابت در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.
🔸وی از سازمان تبلیغات اسلامیخواست تا با هماهنگی هیات ها و در راستای رعایت پروتکل ها  و اجرای دستورالعمل ها تیم های نظارتی تشکیل دهد و با بازرسی های مداوم از تجمع در حواشی مراسمات جلوگیری کند.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه مسئولیت برگزاری مراسمات و مشکلات پیش بینی نشده با مسئولین  هیات هاست و باید پاسخو ی وضع موجود باشند، از کلیه هیات های مذهبی استان خواست تا نسبت به تشکیل همیاران سلامت اقدام کنند و ضمن نظارت بر رعایت دستورالعمل ها از تجمعات خطرناک در مراسم و حاشیه های آن جلوگیری کنند.
 🔸وی از صدا و سیمای مرکز استان خواست تا شرایطی فراهم اورند که مردم از برنامه های زنده صدا و سیما بهره گرفته و در خانه ها مراسمات مذهبی خود را به انجام رسانند.
🔸نوذری با تاکید بر اینکه شهرداری ها، کسبه، بازاریان و مردم نسبت به مزین نمودن فضا اقدام نمایند، گفت: از انجا که تجمع اقوام و فامیل در یک خانه ممنوع است، در صورت امکان مردم در خانه های خود به انجام فرائض دینی این ایام حزن انگیز پرداخته و از ورود به تجمعات  خودداری نمایند.
🔸وی در پایان از روابط عمومی استانداری خواست تا نسبت به تشکیل جلسه با روابط عمومی های استان در جهت تبیین فضای کرونایی و تولید محتوا با هدف پیشگیری از انتشار ویروس و اگاهی افزایی عمومی اقدام نماید.
🔸وی گفت: مدیران موظقند از ظرفیت روابط عمومی ها در تولید محتوا، اقناع سازی مردم و  روشن گری در جامعه اقدام تا در کنار صدا و سیما و رسانه ها بتوانیم از کار ویژه اطلاع رسانی در جهت افزایش اعتماد عمومی بهره گیریم.

 🗓 | سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است