استانداری ایلام

استاندار ایلام در حاشیه مراسم شورای اداری استان:

عملکرد دولت بایست در ظرف زمانی خود مورد قضاوت قرار گیرد/عملکرد نظام و دولت در استان ایلام قابل دفاع است

عملکرد دولت بایست در ظرف زمانی خود مورد قضاوت قرار گیرد/عملکرد نظام و دولت در استان ایلام قابل دفاع است

استاندار ایلام در حاشیه مراسم شورای اداری استان:
⭕️ عملکرد دولت بایست در ظرف زمانی خود مورد قضاوت قرار گیرد/عملکرد نظام و دولت در استان ایلام قابل دفاع است

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، در حاشیه آخرین نشست شورای اداری دولت که به ریاست رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مسئولان استانی در سالن فنی و حرفه ای ایلام برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه فعالیت های دولت مردان در استان گفت: عملکرد دولت بایست در ظرف زمانی خود مورد قضاوت قرار گیرد.

🔹 وی در ادامه گفت: در این زمینه عملکرد دولت را بایست به دو بخش قبل و بعد از تحریم ها مورد قضاوت قرار داد، البته در این روند نباید از تاثیر شیوع بیماری کرونا و انواع حوادث و بلایای طبیعی که در این بازه زمانی رخ داد، غافل شد.

🔹 استاندار ایلام در ادامه عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید در استان ایلام را قابل دفاع خواند و گفت: اگر عملکرد مثبتی در استان در طول این ۸ سال ثبت شده است آن حاصل مجموعه تلاش همه مسئولان و دلسوزان نظام در استان که دولت نیز جزئی از آن است.

🔹 وی در ادامه گفت: در این مدت ما شاهد دستاوردها و موفقیت های فراوانی در حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک کشاورزی، راه و جاده و مسکن، تقسیمات کشوری، حوزه مرزی، اجتماعی، اربعین و ... بوده ایم.

🔹 وی در ادامه با عنوان این مطلب که هیچ دولتی از خطا مصون نیست، گفت: قطعا در این فراز و فرودها مسائل و مشکلات، دستاوردها و موفقیت ها، ضعف‌ها و قوت ها توام با هم بوده است.

🔹 دکتر نوذری در پایان برای دولت سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: در این شرایط خاص همه بایستی به دولت سیزدهم کمک کنند تا انشاالله دولتمردان بتوانند در یک فضای مثبت توام با وحدت و همدلی مابین مردم و مسئولان مسائل و مشکلات از پیش رو برداشته شود.

🗓 دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است