استانداری ایلام

استاندار ایلام خبر داد:

با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در دره شهر فردا سه‌شنبه و پس فردا چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه این شهرستان تعطیل اعلام می شود.

با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در دره شهر فردا سه‌شنبه و پس فردا چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه این شهرستان تعطیل اعلام می شود.

⚠️ تب بالای کرونا دره شهر ایلام را به تعطیلی کشاند!

استاندار ایلام خبر داد:
⭕️ با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در دره شهر فردا سه‌شنبه و پس فردا چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه این شهرستان تعطیل اعلام می شود.

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری از تعطیلی شهرستان دره شهر در سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: بنابه درخواست فرماندار شهرستان دره شهر و موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا، با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان و به منظور مهار کرونا در این منطقه از استان فردا و پس فردا (سه شنبه ۱۲ و چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه) تمامی ادارات، بانک ها و نهادها (بجز مراکز درمانی، امدادی و  خدمات رسان) تعطیل اعلام می گردد.

🔸رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا اضافه کرد: در این راستا بازار شهرستان نیز بطور کامل تعطیل و صرفا گروه شغلی(۱) با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت میباشند که نحوه و شیوه اجرایی آن از طریق اداره صمت اعلام خواهد شد.

♦️وی در پایان نسبت به بحرانی شدن کرونا در سرتاسر استان هشدار داد و تاکید کرد: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ضعیف است و اگر این روند تداوم یابد وضعیت بسیار خطرناکی در پیش رو خواهیم داشت، بنابراین تنها راه عبور از این شرایط خطرناک رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط عموم مردم است.

🗓| دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است