استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار:

مدیران تا اخرین لحظه خدمت، حلال مشکلات مردم باشند/تجاری سازی ایده و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید بعنوان یک فرهنگ غالب در جامعه و بازار کار نهادینه شود

مدیران تا اخرین لحظه خدمت، حلال مشکلات مردم باشند/تجاری سازی ایده و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید بعنوان یک فرهنگ غالب در جامعه و بازار کار نهادینه شود

معاون اقتصادی استاندار:
مدیران تا اخرین لحظه خدمت، حلال مشکلات مردم باشند/تجاری سازی ایده و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید بعنوان یک فرهنگ غالب در جامعه و بازار کار نهادینه شود/رسانه ها می توانند در روند تجاری سازی ایده تاثیرات مثبتی داشته باشند/ وضعیت کرونا نگران کننده است

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد در نشست اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی هزینه های زیادی برای ایجاد الگوهای موجود مرداخت نموده و  سرمایه گذاری عظیمی انجام داده تا ساختار کنونی شکل گرفته، لذا هر کدام از مدیران تا زمانی که مسئولیت دارند موظف و مکلف اند مسائل و مشکلات جامعه را پیگیری کنند و حلال  مشکلات مردم باشند.
وی افزود: نباید تغییر دولت ها منجر به کم کاری مدیران شود تا روزی که عهده دار مسئولیت هستیم شرعا و قانونی باید برای انجام وظایف خود تلاش کنیم.
🔸معاون اقتصادی استاندار با اشاره به خدمات انجام شده در پارک علم و فناوری استان از جمله بازگشت ۲۵واحد تملک شده و راکد به  چرخه تولید، گفت: تجاری سازی ایده، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فراورده های تولیدی باید بعنوان یک فرهنگ غالب در جامعه و بازار کار نهادینه شود.
وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت رسانه ای استان و همچنین صداو سیما، از پارک علم و فناوری استان خواست اهتمام ویژه ای در اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به منظور تاثیرگذاری در فروش محصولات، ترغیب بازار و ورود به فضای رقابتی داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از سفر هیات تجاری عراقی به استان خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری استان می تواند در این سفر دستاوردها و محصولات فناورانه خود در زمینه های مختلف معرفی کند
🔸جهانگیر رستمزاد در بخش دیگری از سخنانش با گریزی به مشکلات شرکت شهرکها ابراز داشت: در ادوار مختلف یکسری مسایل و مشکلاتی در شرکت شهرکها وجود داشت که از دو سال گذشته تاکنون بیش از ۲۵ واحد تملیک، احیا و به چرخه تولید بازگشته اند، ضرورت دارد شرکت شهرکها در جهت امید افزایی در جامعه و بیان عملکرد مدیریت ارشد استان، با همکاری رسانه ها و صدا و سیما در قالب تور رسانه ای نتیجه اقدامات انجام شده را در معرض دید عموم مردم قرار دهد.
وی با تبریک روز خبرنگار از دستگاههای اجرایی خواست تا در استانه روز خبرنگار ۱۷ مرداد تورهای رسانه ای را برگزار کنند تا ضمن تقدیر از فعالین حوزه رسانه خدمات انجام شده نیز برای مردم بازگو شود.
🔸معاون اقتصادی استاندار در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه وضعیت کرونا در استان نگران کننده است، گفت: در روز گذشته شمار افراد بستری شده به ۱۰۸نفر افزایش یافته که بسیار نگران کننده است.
رستمزاد اظهار داشت: ثبت دو مورد فوتی و افزایش شهرستانهای قرمز استان و گسترش ابتلا به کرونا وضعیت را ناپایدار کرده است.
وی از همه مردم خواست با رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از دورهمی ها و عدم حضور در بازار و اماکن پر تردد به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

🗓 | یکشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است