استانداری ایلام

سلام ایلام

امروز خبری بر روی تلکس خبری اغلب خبرگزاری های استان و کشور خروجی پیدا کرد با این عنوان که یک بانو به سمت معاونت استانداری ایلام منصوب شده است

امروز خبری بر روی تلکس خبری اغلب خبرگزاری های استان و کشور خروجی پیدا کرد با این عنوان که یک بانو به سمت معاونت استانداری ایلام منصوب شده است

⭕️ استاندار ایلام و یک تصمیم تاریخی
✍️ سلام ایلام

◻️امروز خبری بر روی تلکس خبری اغلب خبرگزاری های استان و کشور خروجی پیدا کرد با این عنوان که یک بانو به سمت معاونت استانداری ایلام منصوب شده است.

◻️در نگاه اول شاید در این نفس‌های آخر دولت چنین انتصابی از اهمیت چندانی برخوردار نباشد اما وقتی به نفس قضیه نگاه می‌کنید حضور یک بانو در غربی ترین نقطه ایران به سمت معاونت استانداری می‌تواند نقطه عطفی برای اعتلا و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌ها نیم دیگر جامعه در این منطقه از کشور باشد.

◻️استان ایلام که چند وقت اخیرا یک بانو را بعنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان کرده بود امروز نیز موفق شد یکی از چهار کرسی ساختمان سفید استانداری ایلام را به دست بانوان بسپارد به امید روزی که شاهد نقش آفرینی بیش زنان این دیار در عرصه های سیاسی و اجتماعی استان باشیم.

◻️پرواضح است که بانوان در دولت تدبیر و امید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌ند تا امروز شاهد حضور پررنگ تر آنها در حوزه‌های مختلف مدیریتی و حاکمیتی باشیم و البته تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی نیز داشته اند.

◻️در این میان نبایست از جسارت و تدبیر درست دکتر محمد نوذری استاندار جوان و خلاق ایلام در انتخابات یک بانو برای سکانداری حوزه ای که می خواهد توسعه مدیریت و نیروی انسانی را راهبری کند به راحتی گذشت چیزی که تاکنون در این دیار سابقه نداشته است.

🔹جان کلام آنکه فرصت دادن به بانوان برای نشان توان مدیریتی خود در سطوح کلان آن هم در وقت اضافه دولت تدبیر و امید در استان ایلام را بایست یک نقطه عطف و یک فرصت مغتنم برای این قشر عظیم جامعه و البته یک تصمیم تاریخی برای یک استاندار جوان در این منطقه از کشور بشمار آورد.

🔸پرواضح است این مهم در کنار خودباوری بانوان این دیار در فتح یک کرسی بهارستان امروز می تواند تبلور عزم و اراده بانوان در سرزمین آلامتو قلمداد شود.

🗓  شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است