استانداری ایلام

استاندار ایلام

عصرنشینی صمیمی استاندار با کودکان شیرخوارگاه و خانه کودک

عصرنشینی صمیمی استاندار با کودکان شیرخوارگاه و خانه کودک

‍ *عصرنشینی صمیمی استاندار با کودکان شیرخوارگاه و خانه کودک*  

💥 همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی استاندار ایلام با حضور در شیرخوارگاه و خانه کودکان بهزیستی ایلام با کودکان این مرکز دیدار و نشستی صمیمی داشت.

💥 در این دیدار که معاونان سیاسی، امنیتی استاندار و توسعه مدیریت و منابع انسانی، محمد نوذری را همراهی می کردند، از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل این کودکان قرار گرفتند.


💥استاندار ایلام در این برنامه با تبریک هفته بهزیستی  از تلاش کارکنان خدوم مجموعه بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف به عنوان خدمتی ارزشمند تقدیر کرد.

💥محمد نوذری گفت: خدمت در بهزیستی دارای اجر دنیوی  و اخروی فراوان است و بی شک اثر این خدمات را بصورت مشهود دریافت خواهند کرد.

💥وی فعالیت در حوزه اجتماعی را کاری سخت و دشوار دانست و ادامه داد: مجموعه استانداری در  زمینه ای که امکان حمایت وجود داشته باشد حامی مجموعه بهزیستی خواهد بود.

💥وی ضمن دریافت گزارش روند تحصیلی کودکان این مرکز، بر لزوم نظارت ویژه بر تحصیل و آموزش این کودکان تاکید کرد.

###ساماندهی ۳۶۰ کودک و نوزاد در شیرخوارگاه بهزیستی ایلام

🔶مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این کودکان و علت ارجاع آنها به شیرخوارگاه و خانه کودکان ارایه کرد و‌ گفت: تاکنون بیش از ۳۶۰ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده که عمده علت ارجاع  انها بدسرپرستی است.

🔶زهرا همتی با ذکراینکه  در طول سال گذشته نیز ۳۹کودک و نوزاد در این مرکز پذیرش شده اند، افزود:  در مجموع ۱۰ کودک و نوزاد اکنون در این مرکز نگهداری می شوند.

🔶در این دیدار استاندار ایلام ضمن اهدا هدیه نقدی به کودکان و کارکنان این مرکز  در خصوص بررسی و  افزایش اعتبارات  سازمان بهزیستی   در حوزه آسیبهای اجتماعی و جاری  قول مساعد داد.
 
۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه هفته بهزیستی با شعار هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری شده است.
🗓  شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است