استانداری ایلام

استاندار ایلام

شاخص جمعیت نمی تواند منجر به توسعه و عدالت اجتماعی شود/اعتبارات روستایی ایلام افزایش می یابد

شاخص جمعیت نمی تواند منجر به توسعه و عدالت اجتماعی شود/اعتبارات روستایی ایلام افزایش می یابد

استاندار ایلام:
شاخص جمعیت نمی تواند منجر به توسعه و عدالت اجتماعی شود/اعتبارات روستایی ایلام افزایش می یابد 

استاندار ایلام:
شاخص جمعیت نمی تواند منجر به توسعه و عدالت اجتماعی شود ضرورت دارد در توزیع اعتبارات همه ظرفیت ها و شاخصه های استان در نظر گرفته شود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در دیدار با معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری و دهیاری های کشور با اشاره به تردد بیش از ۸ میلون زایر در طول سال اظهار داشت: تمام زیرساخت های استان ایلام در خدمت توسعه ملی است و می طلبد در برنامه ریزی ها این مهم دیده شود.
وی خواستار اختصاص اعتباراتی ویژه به روستاهای در مسیر کریدور اربعین شد و بیان کرد: زیرساخت های روستاهایی که در مسیر اربعین قرار دارند باید توسعه یابد.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش خواستار افزایش اعتبارات روستاهای استان از محل اعتبارات ماده ۵۸، ماده۳۹ ، ارزش افزوده و سایر، جهت تامین ماشین آلات حمل پسماند، تانکر آبرسانی، ماشین آتش نشانی و سایر ملزومات مورد نیاز شد.
وی بر تامین آب شرب عشایر و آب دام های انها تاکید کرد و گفت: اگر اعتبارات خوبی به دهیاران اختصاص داده شود می توان با برنامه ریزی خیلی از مشکلات روستاییان و عشایر را برطرف نمود. 
نوذری در پایان با بیان اینکه شاخص جمعیت نمی تواند منجر به توسعه و عدالت اجتماعی شود، گفت: در توزیع اعتبارات که تنها یک شاخص و انهم نرخ جمعیت تاثیرگذار است، حق ایلام پایمال می شود،  ضرورت دارد این مهم مورد بازنگری قرار گیرد.

⭕️اعتبارات روستایی ایلام افزایش می یابد 

معاون دهیاریهای سازمان شهرداری و دهیاری های کشور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ایلام به لحاظ شاخص جمعیتی پایین ترین سرانه در کشور را دارد، ابراز داشت: در سال ۹۹ از طریق ماده ۵۸ و ماده ۳۹ بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به دهیاریهای استان تزریق شده است.
وی گفت: با توجه به محرومیت های استان و نیز ظرفیت ها و قابلیت های ایلام در کشور امسال تلاش می کنیم، رقمی بالاتر از این مبلغ به استان اختصاص یابد.
مهندس قربانی با بیان اینکه استان ایلام یکی از استان‌های محروم کشور در توزیع اعتبارات روستایی بوده و همین شاخص جمعیت باعث شده سایر ظرفیت ها دیده نشود، بایدبا بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان تلاش کنیم تا الزامات قانونی و روندهای اداری تعییر یابند و شاخص های دیگری نیز در توزیع اعتبارات لحاظ گردد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره روستایی در استان در راستای درآمدزایی و ایجاد اشتغال روستایی اقدامات شاخصی انجام شده که شایسته تقدیر است.
🗓  شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است