استانداری ایلام

رئیس قوه قضائیه در ایلام:

مهم ترین نیاز کشور وحدت رویه، کار جهادی و انسجام ملی است

مهم ترین نیاز کشور وحدت رویه، کار جهادی و انسجام ملی است

رئیس قوه قضائیه در ایلام:
مهم ترین نیاز کشور وحدت رویه، کار جهادی و انسجام ملی است
 
⭕️رئیس قوه قضائیه در ایلام گفت: مهم ترین نیاز کشور در شرایط کنونی وحدت رویه، کار جهادی و انسجام ملی برای غلبه بر تهدیدهای پیش روی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در شورای اداری استان ایلام
با تاکید به مدیران اجرایی و قضایی خواستار بررسی دلایل تکمیل نشدن پروژه های متعدد نیمه تمام و  احصا راهکارهای تکمیل آنها با همکاری یکدیگر شد و اظهار داشت: اگر چه بخش زیادی از سرمایه های کشور در استان های مختلف برای تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی هزینه شده، اما بخشی از این اهداف با وجود گذشت بیش از یک دهه از آغاز همچنان نیمه تمام مانده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید راهکارها و اعتبارات تکمیل پروژه ها را پیدا و به سرانجام برسانند، گفت: نباید اجازه داد این سرمایه های ملی معطل مانده و به هدر بروند چراکه در صورت تکمیل در کنار ارزش افزوده ای که ایجاد می کنند، اشتغالزایی نیز در پی خواهند داشت.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه تحریم های ظالمانه و توطئه‌های ۴۳ سال گذشته دشمنان نتوانسته عزم  و اراده ملی ایرانیان را خدشه دار کند، نباید اجازه دهیم تا فشارهای دشمنان بویژه از نظر معیشتی مردم را در تنگنا قرار دهد.

 وی با بیان اینکه مهم ترین نیاز کشور در شرایط کنونی وحدت رویه، کار جهادی و انسجام ملی برای غلبه بر تهدیدهای پیش روی کشور است، عنوان کرد: از همه مسیولین در دستگاه های مختلف خواست با برنامه ریزی راهکارهای خنثی سازی این تحریم را شناسایی و در جهت گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای  بیکاری را اصلی ترین چالش ایران اسلامی دانست و یادآور شد: اعتیاد، طلاق، نزاع و درگیری و بسیاری دیگر از آسیب های اجتماعی از پیامدهای بیکاری در کشور است.

رییس قوه قضاییه پیچیدگی های اداری را از مشکلات دستگاه‌های مختلف در کشور برشمرد و بر هماهنگی قوای سه گانه برای حل این مسئله تاکید کرد.

محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و تقدیم سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز اظهار داشت: این مردم شایسته بهترین خدمات از سوی نظام هستند و پذیرفتنی نیست با مشکلات معیشتی روبرو باشند.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی کارخانه سیمان دهلران تاکید کرد: سازمان بازرسی استان با همکاری سایر ارگان های مسوول تا روز شنبه هفته آینده دلیل بهره برداری نشدن این پروژه و مشکل ایجاد شده بین سرمایه‌گذار و بانک مربوطه را بررسی و در صورت نبود مساله دستور ادامه فعالیت این پروژه را که در صورت تکمیل برای حدود ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می کند، صادر کنند.
🗓 |پنج شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است