استانداری ایلام

استاندار ایلام

خدمات مطلوب دولت دیده نمی شود، مشکلات بیش از حد بزرگ نمایی می شود/باید ریشه و احساس تخلف خشکانده شود تا از چرخه تخلفات جلوگیری کرد

خدمات مطلوب دولت دیده نمی شود، مشکلات بیش از حد بزرگ نمایی می شود/باید ریشه و احساس تخلف خشکانده شود تا از چرخه تخلفات جلوگیری کرد


🔸در نشست توریع و معارفه مدیران دیوان محاسبات استان مطرح شد
⚡️استاندار ایلام:
خدمات مطلوب دولت دیده نمی شود، مشکلات بیش از حد بزرگ نمایی می شود/باید ریشه و احساس تخلف خشکانده شود تا از چرخه تخلفات جلوگیری کرد
⚡️فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:
باید تلاش کرد دیوان محاسبات به خانه عدالتخواهی مردم تبدیل شود
⚡️علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور:
رویکرد جدید دیوان محاسبات بر پایه رفتار فن آورانه و مردم پایه است/تلاش می شود تا با شفاف سازی ها خود مردم در جریان گزارش ها باشند.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در نشست تودیع و معارفه مدیران دیوان محاسبات استان که با حضور دادستان دیوان محاسبات کشور و فلاحی نمازنده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، عملکرد دیوان محاسبات در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مدیرکل این مجموعه فردی پیگیر و توانمند بوده که در اجرای قانون، وظایف نظارتی و توسعه عدالت نقش موثری داشت.
استاندار ایلام با بیان اینکه همدلی خوبی بین دستگاههای نظارتی، شورای تامین، ائمه جمعه و سایر دستگاهها وجود دارد ابراز داشت: در نظام جمهوری اسلامی تودیع نداریم زیرا افراد همواره در حال خدمت به مردم، کشور و نظام مقدس هستند، امیدوارم که مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان در تعامل با مدیران دقیق تر و حساس تر پیگیر امور باشند.
وی با اشاره به سخنی از ویل دورانت نویسنده و مورخ مطرح که معتقد بود تاریخ مثل رودخانه ای است که دو ساحل متفاوت دارد ، یک سمت خوبی ها، آثار مثبت و نتایج مطلوب و سمت دیگر ویرانی، نابسامانی و جنگ، که مورخان همواره سمت بابسامانیهاو جنگ را می بینند و می نویسند، گفت: علی رغم مشکلات فراوان دولت  ناشی از سیل، زلزله، تحریم و کرونا، خدمات مطلوب و مفید دولت ها دیده نمی شود  و مشکلات ان بیش از حد بزرگنمایی و بیان می شود.
محمد نوذری با بیان اینکه نباید قدرت ریسک  مدیران گرفته شود، گفت: امروز همه باید تلاش کنیم تا از این شرایط سربلند بیرون آییم، اگر مدیری قدرت ریسک نداشته باشد، دچار روزمرگی می شود، باید مسیر توسعه، اجرای قانون و خدمتگزاری را هموار کنیم، و از سویی هم اگر جایی احساس تخلفی وجود دارد، باید قبل از کامل شدن چرخه تخلفات جلوی ان را گرفت، نباید اجازه داد تخلف شکل بگیرد و مدیری بدون توجه به دستگاه نظارتی بیت المال را تضییع کند.

⭕️باید تلاش کرد دیوان محاسبات به خانه عدالتخواهی مردم تبدیل شود

دکتر فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: فساد مالی عمده ترین فساد کشور است و دیوان محاسبات بعنوان بازوی توانمند مجلس در این حوزه مسئولیت خطیری دارد.
وی افزود: مدیر دیوان محاسبات استان باید تلاش کند که دیوان ابزاری برای رسیدن به مطامع شخصی افراد تبدیل نشود و همواره در چارچوب قانون حرکت کند.
فلاحی از مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان خواست با رصد منابع مالی که بیت المال است بدون مماشات  رسیدگی لازم انجام شود تا رضایت مردم و خداوند بدست آید.
وی تاکید کرد: ما می خواهیم مجلس با این بازوی نظارتی سربلند باشد و هرجا مشکلی بود دیوان مرجع مردم باشد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما انتظار داریم دیوان به خانه عدالت خواهی مردم تبدیل شود با مدیرانی که بیت المال برای آنها مهم است و توانمند هستند باید مورد حمایت قرار گیرند و با مفسدان نیز برخورد شود.

🗓 | چهار شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است