استانداری ایلام

استاندار ایلام در سمینار استانداران سراسر کشور عنوان کرد:

سهم مصرفی برق اختصاص یافته به استان افزایش یابد

سهم مصرفی برق اختصاص یافته به استان افزایش یابد

استاندار ایلام در سمینار استانداران سراسر کشور عنوان کرد:
✔️ سهم مصرفی برق اختصاص یافته به استان افزایش یابد

🔹 استاندار ایلام در نشست استانداران سراسر کشور خواستار افزایش سقف تعیین شده مصرف برق استان شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ در نشست استانداران سراسر کشور که به ریاست دکتر رحمانی فضلی برگزار شد ضمن ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف با اشاره به خاموشی های گسترده خواستار افزایش سقف تعیین شده مصرف برق استان شد و گفت: برخلاف استان های صنعتی بیشتر سهم برق مصرفی استان متعلق به برق خانگی است و در این رابطه خاموشی های گسترده متوجه برق مصرفی مردم است که در این رابطه لازم است سرانه برق مصرفی استان به نسبت نیاز مردم افزایش یابد.

🔸 وی در ادامه با اشاره به گرمسیری بودن بیشتر مناطق استان گفت: امروز در بیشتر مناطق استان شدت گرمای هوا دو چندان شده است به طوری که در مناطق گرمسیری و جنوبی استان این شدت افزایش دما گاهی اوقات به حالت بحرانی می رسد و زندگی مردم را دچار مشکلات فراوان می کند که این مهم ضرورت مصرف برق را در این مناطق بیشتر کرده است.

🔸 استاندار ایلام در ادامه گزارشی از انتخابات شورا های شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان ارائه داد و گفت: در این انتخابات استان ایلام چون دوره های گذشته حضور پر شوری در پای صندوقهای رای داشتند و از این حیث با مشارکت ۶۳.۲ درصدی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

🔸 وی در ادامه‌ با اشاره به آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان در حوزه های مختلف گفت: تمام تلاش خود برای اتمام برخی از این طرح ها در زمان باقیمانده از دولت بکار بسته ایم و در این میان پروژه های اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است.

♦️ گفتنی است که صبح امروز استاندار ایلام جهت حضور در سمینار استانداران و پیگیری برخی از مسائل و مشکلات استان به ویژه رایزنی در جهت افزایش سهم برق مصرفی استان، ایلام را به مقصد تهران ترک کرد.

🗓 | دوشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است