استانداری ایلام

استاندار ایلام

وزارت نیرو به تعهدات خود نسبت به مردم مناطق سیل زده بالا دست و پائین دست سد سیمره عمل کند.

وزارت نیرو به تعهدات خود نسبت به مردم مناطق سیل زده بالا دست و پائین دست سد سیمره عمل کند.

 دیدار استاندار ایلام با مشاور وزیر نیرو و قائم مقام شرکت منابع آب ایران

استاندار ایلام:
⭕️ وزارت نیرو به تعهدات خود نسبت به مردم مناطق سیل زده بالا دست و پائین دست سد سیمره عمل کند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز دوشنبه ۷ تیرماه با محمد حاج رسولی‌ها مشاور وزیر نیرو و قائم مقام شرکت منابع آب ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نیز حضور داشت استاندار ایلام با اشاره به سیل فروردین ماه ۹۸ و خسارات ناشی از آن خواستار تسریع در تعیین تکلیف و تملک اراضی و مستحدثات عرب رودبار و حوضه دریاچه سد سیمره شد و گفت: لازم است در جهت رفع مسایل و مشکلات مردم مناطق سیل زده وزارت نیرو به تعهدات خود عمل کند.

وی در ادامه گفت: همچنین رفع مشکل کشاورزان پایین دست سد سیمره که تحت تاثیر نوسانات آب رهاسازی شده از نیروگاه دچار مشکل شده اند نیازمند مساعدت لازم از طرف وزارت نیرو است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار از سر گیری عملیات اجرایی سد گاوی به منظور تامین آب کشاورزی، شرب و صنعت مهران شد و اضافه کرد: بررسی و تخصیص آب از عقبه دریاچه سد کرخه برای مشروب نمودن اراضی مورموری و روستاهای تابعه و تسریع در شروع عملیات اجرایی سد گدارخوش از دیگر خواسته های استان از وزارت نیرو است که امیدواریم در ایام باقیمانده از دولت مورد توجه جدی قرار گیرد.

در پایان مشاور وزیر نیرو و قائم مقام شرکت منابع آب ایران نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار قول مساعد داد.

🗓 | دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است