استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی:

رعایت پروتکلها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی کماکان یک ضرورت است

رعایت پروتکلها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی کماکان یک ضرورت است

⚡️معاون سیاسی، امنیتی:
رعایت پروتکلها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی کماکان یک ضرورت است

⭕️معاون سیاسی، امنیتی گفت: رعایت پروتکلها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی کماکان یک ضرورت است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام الیاس فتاحی در نشست ۷۵مین نشست ستاد کرونای استان با تشکر از همراهی اصناف در بحث کرونا و تبریک هفته قوه قضاییه بر رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک تاکید کرد و اظهار داشت: مردم در مواجهه با کرونا دچار ساده انگاری شده اند که متعاقب آن سطح رعایت پروتکل ها کاهش یافته، لذا ضرورت دارد فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران برای اجرای دستورالعمل ها در حوزه‌های کاری خود نظارت بیشتری داشته باشند و نسبت به توزیع ماسک رایگان و ترغیب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام نمایند.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاهها، نهادها، اصناف، بازاریان و مردم در مدیریت کرونا همراهی و همکاری لازم را با با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند،گفت: رسانه ها، صدا و سیما و فعالین فضای مجازی در حوزه نظارت، تولید محتوا و متقاعد کردن مردم در رعایت دستورالعمل ها و اجرای پروتکل ها اقدامات موثری را به انجام رسانند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری با اشاره به وضعیت استانهای جنوبی و احتمال شکل گیری موج جدید ابراز داشت: در بعضی استانهای جنوبی کشور، وضعیت نگران کننده است، باید هوشیار باشیم با توجه به وضعیت قرمز شهرستان مهران و وضعیت نارنجی شهرستانهای ایلام، چوار و دهلران کلیه دستورالعمل ها متناسب با شرایط رنگبندیها اجرا گردد، ترددها مدیریت شود، برگزاری تجمعات عزا و عروسی با مجوز انجام گیرد و بخصوص در شهرستان مهران محدودیت ها با شدت بیشتری انجام گیرد.
وی با تاکید بر همکاری و همراهی همه دستگاه ها ادارات، نهادها، اصناف و بازاریان و عامه مردم در اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل ها گفت: ستادهای مقابله با کرونا در شهرستانها به صورت ویژه و تمام وقت از نقاط مختلف شهرستانها بازرسی داشته باشند و نتایج را به صورت روزانه و در آخر وقت به ستاد استانی ارسال کنند.
الیاس فتاحی ابراز داشت: برگزاری تجمعات، مراسمات عزا و عروسی و تردد های شبانه و بین استانی کنترل و مدیریت شود.
وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در تیر ماه بیان کرد: فرمانداران تمهیدات لازم را برای حفظ نظم، امنیت و رعایت پروتکل ها بی اندیشند، دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مسئولان برگزاری آزمون کلیه تدابیر لازم بهداشتی را فراهم اورند و داوطلبین نیز در کلیه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری در استان و کسب رتبه سوم کشوری از کلیه عوامل دخیل در برگزاری امر انتخابات تقدیر کرد.
⭕️بسطامی معاون توسعه منابع استانداری نیز در این نشست بر ضرورت دستورالعملها و اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نباید عده ای با ساده انگاری و برگزاری اجتماعات جان مردم به خطر اندازند، همه ما در تامین سلامت مردم مسیولیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا ادامه داد: با توجه به وضعیت استانهای جنوبی، در مرز مهران و ورود و خروجی های استان باید تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود تا از ورود موج جدید به استان پیشگیری شود.

 ⭕️جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست خواستار همراهی و اعتماد مردم در اجرای پروتکل ها، رعایت شیوه نامه ها و زدن واکسن شد و گفت: از دوستان رسانه ای و صدا و سیما درخواست دارم باز هم برای مردم اطلاع رسانی کنند که تزریق واکسن با نوبت قبلی امکانپذیر است.
 وی از مردم خواست که آن رفتاری را که در انتخابات شوراها داشتند، دوباره در تجمعات و عروسی ها و... نداشته باشند.

🗓 | شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است