استانداری ایلام

تاکید معاون استاندار بر تامین زیرساخت های منطقه آزاد مهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه منطقه آزاد مهران در توسعه اقتصادی و رونق تجارت استان نقش موثری دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه منطقه آزاد مهران در توسعه اقتصادی و رونق تجارت استان نقش موثری دارد

‍ ⚡️تاکید معاون استاندار بر تامین زیرساخت های منطقه آزاد مهران
⭕️معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه منطقه آزاد مهران در توسعه اقتصادی و رونق تجارت استان نقش موثری دارد، گفت: تامین زیرساخت های اولیه این منطقه نظیر آب، برق و گاز باید در اولویت مدیران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست هماهنگی توسعه زیرساخت‌های منطقه آزاد اقتصادی مهران اظهار داشت: تفکیک محدوده منطقه آزاد از ویژه در چارچوب قوانین و مقرارت مناطق آزاد، احداث جاده دسترسی، انجام مطالعات  میدانی برای تعیین الگوی توسعه منطقه ای و هماهنگی و تعامل دستگاهها در اجرای زیرساخت ها از ضروریات اجرای زیرساخت های منطقه آزاد تجاری است.
وی خواستار هماهنگی، برنامه ریزی و پای کار آمدن مدیران استان برای تامین زیرساخت اولیه منطقه آزاد مهران شد و افزود: طبق یک زمانبندی مشخص باید هر دستگاه در زمان تعیین شده زیرساخت مربوط به خود را در این منطقه تامین کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام تاکید کرد: منطقه آزاد مهران دارای ظرفیت بسیار بالایی است و اگر چنانچه در زمانبندی مقرر شده زیرساخت های مورد نیاز آن تامین شود، می تواند علاوه بر توسعه مبادلات اقتصادی و تجاری،  اشتغال و سرمایه گذاری را برای استان به دنبال داشته باشد.
رستم زاد با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری مهران منجر به  توسعه پایدار استان خواهد شد بر بهره گیری از ظرفیت های استان در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و .. تاکید کرد.
وی یادآور شد: توسعه صادرات کالا، کسب در آمدهای ارزی، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار از مزیت هایی است که می تواند زمینه های اشتغال و توسعه را فراهم نماید.
🔸 اردیبهشت سال ۹۳ بود که کاروان تدبیر و امید در سفر استانی ایلام به پیشنهاد مسوولان استان مبنی بر ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران مهر تائید زد و بلافاصله پس از آن پی گیری ها برای تحقق این خواست مردم ایلام از سوی مسوولان محلی آغاز شد و پس از کش و قوس هایی شورای عالی مناطق آزاد و هیات دولت با راه اندازی آن موافقت کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است