استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

متن  پیام تشکر و امتنان  معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به پاس حضور حداکثری مردم استان در انتخابات ۲۸خرداد

متن  پیام تشکر و امتنان  معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به پاس حضور حداکثری مردم استان در انتخابات ۲۸خرداد

متن  پیام تشکر و امتنان  معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به پاس حضور حداکثری مردم استان در انتخابات ۲۸خرداد 

 الیاس فتاحی از مشارکت حداکثری مردم استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد و گفت: مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات، زمینه‌ساز پیشرفت‌های بیشتر و بهتر در کشورمان خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام. متن پیام به این شرح  است:

«حضور باشکوه و مشارکت گسترده و حداکثری مردم شریف، غیور، مرزدار و ولایتمدار استان ایلام همگام با دیگر هم وطنان در سراسر ایران اسلامی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ای ماندگار و به یادماندنی و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.
ایلامیان همیشه در صحنه ثابت کردند که با بصیرت انقلابی، در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا و شهید سلیمانی عزیز همواره پیشقدم  هستند و همچنان با صلابت در مسیر آرمان های والا و اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای بزرگوار و تحقق منویات مقام معظم رهبری، حرکت می کنند.
 مشارکت حداکثری مردم ایران و   استان ایلام بار دیگر مایه وحدت، همدلی، عزت، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران شد.
مردم با حضور گسترده در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، نقش خود رابه بهترین شکل ممکن نشان دادند  و این مشارکت حداکثری، زمینه ساز تحولات و پیشرفت های بیشتر کشورمان می شود.
اینجانب از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شریف استان  ایلام در این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی: استاندار محترم،  نماینده معزز و مردمدار ولی فقیه و امام جمعه ایلام، نماینده  معزز  استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج سرافراز، مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیئت های اجرایی،نظارت،بازرسی  و ستاد انتخابات استان، شهرستان ها ، بخش ها و روستاها از صمیم قلب، تشکر و قدردانی می نمایم و شکرگزار این نعمت بزرگ و عنایت ویژه خداوند متعال به ملت ایران اسلامی هستم.
              الیاس فتاحی 
  معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است