استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

استاندار ایلام با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

✍️ پیام تقدیر استاندار ایلام از حضور پرشور مردم در انتخابات

🔸 استاندار ایلام با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام تبریک دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

◻️ مردم شریف، متعهد و ولایتمدار استان ایلام؛ به یقین، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز بر جای گذاشت. 

◻️ صحنه هایی که به‌ رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور گسترده، فراگیر و پر امید و پرشور خود در انتخابات، همچون گذشته این نقشه های شوم را نقش بر آب ساخت.

◻️ اینجانب به پاس این حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان ایلام که با مشارکت ۶۳.۲ درصدی خود وکسب یکی از رتبه برتر کشوری چون ادوار گذشته برگ زرین دیگری به افتخارات خود و نظام افزودند خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم و بر خود واجب می دانم از این شور و شعور و احساس مسئولیت بالا تقدیر نمایم. 

◻️ همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان و عوامل درگیر در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها، حامیان‌شان و ... صمیمانه تشکر داشته باشم.

◻️ در پایان از درگاه پرودگار قادر متعال سربلندی، عزت و سرافرازی روز افزون کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و عزیز استان ایلام را مسئلت می نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است