استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد

⭕️ پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد:
✔️ انتخابات مظهر اراده های مردمی در سرنوشت خود است/۲۸ خرداد را با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به یک جشن ملی تبدیل نمائیم ...

✍️پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام برای حضور گسترده و باشکوه مردم استان در پای صندوق های رای

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دکتر محمد نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

◻️مردم شریف و آگاه استان ایلام؛ اکنون که در این مقطع تاریخی و حساس که یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین انتخابات ها را در پیش روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

◻️پرواضح است که هر زمان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بوده ایم شاهد انتخاباتی پرشورتر و دولتی با پشتوانه‌ی قوی تر بوده ایم. و امروز برای داشتن ایرانی پویا و قدرتمند نیازمند تبلور اراده های مردمی در تعیین سرنوشت خود هستیم که این مهم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد.

◻️انتخابات مظهر اراده های مردمی در سرنوشت خود و یک فرصت مهم و بی بدیل برای تحقق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نبایست به راحتی و به هر بهانه ای آن را از دست داد!

◻️آری انتخابات بعنوان شاخصه مردم‌سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران اسلامی با حضور متعهدانه در صحنه، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان  این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.

◻️... و تاریخ گواهی می دهد که هر زمان مردم در صحنه بوده اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی بدیل و تاریخی بوده ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال تحریم های ظالمانه بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

♦️وی اینک با تأسی به وصایای گهربار امام راحل (ره) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مشارکت حداکثری در انتخابات شما مردم شریف، عزیز، مومن، انقلابی و فرهیخته استان ایلام را دعوت می‌نمائیم تا همه با هم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد آن را به یک جشن ملی از شور و شعور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی تبدیل نمائیم و برگ زرین دیگری بر درفش پرشکوه مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

الله نور کریمی تبار
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

محمد نوذری
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است