استانداری ایلام

استاندار ایلام

تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در ایلام فراهم است/مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز تشکیل دولتی کارامد است

تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در ایلام فراهم است/مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز تشکیل دولتی کارامد است

⚡️استاندار: تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در ایلام فراهم است/مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز تشکیل دولتی کارامد است

استاندارایلام گفت: تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در ایلام فراهم است
 

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از انتخابات شهرستان ایلام با اشاره به اینکه بیش از یک سوم واجدین شرایط استان در شهر ایلام هستند بر مدیریت، هماهنگی و همکاری در پیگیری امورات بطور ویژه تاکید کرد.
وی افزود: کلیه تمهیدات، مقدمات و برنامه ریزهای لازم از نظر زیرساخت و پشتیبانی برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن با حضور پرشور مردم در ایلام فراهم شده است.
استاندار ایلام با تاکید بر حضور پرشور مردم و مشارکت حدا‌کثری آنان در  انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از عموم مردم استان خواست با حضور در پای صندوق های رای در تعین سرنوشت سیاسی و ترسیم اینده ای مطلوب برای خود مشارکت نمایند و توطئه ها و تلاش های دشمنان نظام و انقلاب را برای مایوس کردن مردم در انتخابات خنثی نمایند.
وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و فشارهای خارجی همه ابزاری برای ناکارامدی نظام، ایجاد جو نارضایتی و کاهش نرخ مشارکت در انتخابات پیش رو است، بر هم افزایی، هوشیاری و مشارکت بالا مردم  در این مقطع حساس تاکید کرد.
وی ادامه داد: با مشارکت حداکثری مردم زمینه تشکیل دولتی کارامد در عرصه های داخلی و بین المللی فراهم خواهد شد.
نودری با بیان اینکه تمهیدات لازم در کل استان برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، از اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران خواست صمن بازدید وضعیت شعب اخذ رای را بررسی و نواقص احتمالی را مرتفع نمایند‌.
وی با اشاره به اینکه شرایط برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری در استان فراهم است بیان کرد:
استان ایلام همواره جز استانهای برتر در حوزه مشارکت سیاسی در انتخابات بوده که پیش بینی می شود امسال نیز این مهم تکرار شود.

انتخابات؛ آزمون سرنوشت

#رای_می_دهیم..

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است