استانداری ایلام

استاندارایلام در نماز جمعه شهر سرابله

دنبال راهی برای اجرایی شدن عملیات سد چناره هستیم

دنبال راهی برای اجرایی شدن عملیات سد چناره هستیم

استاندار ایلام از برخورداری حق مناطق جنگی یا مناطق محروم در کل استان خبر داد.

وی ادامه داد؛ در سفر به دهستان آسمان آباد با وزیر بهداشت تماس گرفتم و بزودی به استان تشریف می آورند مسائل و مشکلات حوزه بهداشت استان و شهرستان را مطرح می کنیم.

وی افزود؛ مصوبات سفر به هلیلان شامل مشکلات آب منطقه و تسهیل در گاز رسانی، بحث آسفالت جاده کهره، مشکل بهداشت منطقه که حدود 25 مورد بوده است قسمتی انجام گرفته و مابقی تحت اقدام است.

استاندار ا یلام در ادامه از عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح و ورودی سرابله خبر داد و گفت؛ برای اجرایی شدن این پروژه بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی در ادامه از پیگیری های خود برای اجرایی شدن سد چناره گفت و تصریح نمود؛ دنبال راهی برای اجرایی شدن عملیات سد چناره هستیم.

وی افزود؛ سد چنار مشکل اعتبار ملی دارد و امسال یک میلیارد و خورده ای برای آن گذاشته اند که با نوبخت و مدیران سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان استان و کمسیون تلفیق نشست هایی در این باره داشته ایم که انشاءالله این مشکل حل شود.

نماینده عالی دولت در ادامه از اختصاص اعتبار برای مجتمع بزرگ گردشگری شهر سرابله خبر داد و گفت؛ از محل بازآفرینی شهری مبلغ 700 میلیون تومان و در شورای برنامه ریزی استان مبلغ یک میلیارد تومان برای مجتمع بزرگ گردشگری شهر سرابله اختصاص یافته است.

وی ادامه داد؛️ برای تعریض پل و سیل بند شهر سرابله مبلغ 300 میلیون تومان از محل تخصیص اعتبارات اختصاص و مبلغ 700 میلیون تومان در بودجه سال 98 پیش بینی شده است.

استاندار ایلام در ادامه از تکمیل مجتمع فرهنگی ارشاد خبر داد و گفت؛ مبلغ 800 میلیون تومان از محل بازآفرینی شهری برای تکمیل این پروژه اختصاص داده ایم.

وی در ادامه عنوان کرد؛️ برای ایجاد حق مناطق جنگی در احکام کارمندان به اتفاق نمایندگان با فرمانده کل نیروهای مسلح جلسه داشته ایم.

وی افزود؛ حق مناطق جنگی و یا مناطق محروم برای همه مناطق استان از سال 97 بصورت تنخواه و برای سال 98 در بودجه پیش بینی شده است.

استاندار ایلام در پایان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت؛
از مردم شریف و بزرگ استان تقاضا دارم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب پشیمان کننده ای به زورگویی های  آمریکایی ها بدهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است