استانداری ایلام

وزیراطلاعات

ایران با هدایت های هوشمندانه رهبری مسیر تعالی بخش خود را ادامه می دهد

ایران با هدایت های هوشمندانه رهبری مسیر تعالی بخش خود را ادامه می دهد

⭕️وزیر اطلاعات :
ایران با هدایت های هوشمندانه رهبری مسیر تعالی بخش خود را ادامه می دهد

وزیر اطلاعات گفت: ایران اسلامی بعد از رحلت امام خمینی(ره) با هدایت های داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری با اقتدار در مسیر تعالی بخش خود در حال حرکت است.

به گزارش  روابط عمومی استانداری ایلام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی پیش از خطبه های نماز جمعه ایلام در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: منش رهبر انقلاب تداوم همان هدف غایی امام راحل است و هم اکنون ایران اسلامی کشوری تاثیرگذار در جهان و منطقه است.
وی تاکید کرد: اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادر شده و کشورهای آزادی طلب دنیا با تاسی از انقلاب اسلامی به مبارزه با استثمارگران پرداختند که این از برکت حرکت انقلابی امام راحل است.
حجت الاسلام علوی یادآور شد: هم اکنون بیشتر کشورهای منطقه درگیر جنگ های متعددی هستند ولی هیچ قدرتی حتی آمریکا توان و جسارت تعدی به ایران اسلامی را ندارد و این بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: امام راحل زمانی انقلاب کرد که در ایران شرایط قیام مهیا نبود و طی سال های ۴۱ و ۴۲ و پس از رحلت مرجع شیعیان آیت الله العظمی بروجردی رهبری واحد و مشخصی در کشور وجود نداشت ولی با تصویب کاپیتولاسیون و خشم امام راحل از اجرای این مصوبه و سخنرانی تاریخی ایشان در مدرسه فیضیه قم در سال ۴۲ و سپس تبعید ایشان، زمینه قیام در کشور فراهم شد.
وزیر اطلاعات ادامه داد: امام خمینی (ره) با سخنرانی ها و اعلامیه های افشاگرانه و مقتدرانه خود به مردم روحیه شهادت طلبی و مقابله با شاه و کارگزاران وی را داد و شاه نیز اقدام به دستگیری، حبس و تبعید انقلابیون کرد تا در کشور خفقان ایجاد کند.
حجت الاسلام علوی تاکید کرد: این شرایط خفقان تا زمان شهادت و ترور شهید مصطفی خمینی(ره) و چاپ و انتشار مقاله موهون رشیدی مطلق وجود داشت و با انتشار آن مقاله دوباره شراره های خشم مردم بر علیه رژیم شاه زبانه کشید و قیام های مردم در سراسر کشور یکی پس از دیگری وقوع یافت و زمینه سقوط کامل رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از دوراندیشی های امام در مورد ارتش و نظامیان بود که اجازه درگیری مسلحانه بین نظامیان و انقلابیون را ندادند و با صراحت گفتند که ارتش و نیروهای مسلح از مردم و فرزندان این ملت هستند که به اجبار و به دستور فرماندهان خود آمده اند و این حرکت دوراندیشانه ایشان باعث جذب نیروهای مسلح به صف انقلابیون شد.
وزیر اطلاعات ادامه داد: با پیروزی انقلاب عزت از دست رفته مردم به آنها بازگردانده شد و اکنون ایران کشوری مقتدر و تاثیرگذار در سطح بین المللی است و پیروزی های پی در پی جبهه های مقاومت نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به توصیه امام راحل مبنی بر حمایت و تبعیت مردم از ولایت فقیه، گفت: در آستانه انتخاباتی بسیار مهم و حساس قرار داریم و مردم باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دسیسه های شوم دشمن را خنثی کنند چرا  که دشمنان سعی دارند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند.

⭕️ تدابیر امنیتی انتخابات در کشور اندیشیده شده است

وزیر اطلاعات گفت: تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه در سراسر کشور اندیشیده شده است.
وی اظهار داشت: مورد ضدامنیتی تاکنون در کشور مشاهده نشده است و همه نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، قضایی، نظامی و سیاسی هماهنگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند.
وی افزود: تلاش مسوولان امنیتی، قضایی، نظامی و سیاسی برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه و با مشارکت گسترده مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اقتدار و وفاداری مردم به نظام را نمایان می کند و قدرت چانه زنی و موقعیت کشور در سطح بین المللی را افزایش می دهد.
وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث یاس دشمنان خواهد شد و مهمترین مقوله حضور مردم در انتخابات پیش رو است و شرافت و عزت کشور به انتخابات ۲۸ خردادماه گره خورده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز جمعه برای حضور در آیین گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به عنوان سخنران پیش از خطبه های امروز ایلام به استان سفر کرد

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است