استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام گفت: روند اجرای ۱۷ پروژه‌ جهش تولید استان باید تسریع یابد تا مردم شاهد نتایج بهره‌برداری از آن‌ها باشند.

استاندار ایلام گفت: روند اجرای ۱۷ پروژه‌ جهش تولید استان باید تسریع یابد تا مردم شاهد نتایج بهره‌برداری از آن‌ها باشند.

‍ 💥استاندار: روند اجرای پروژه‌های جهش تولید ایلام تسریع یابد

⭕️ استاندار ایلام گفت: روند اجرای ۱۷ پروژه‌ جهش تولید استان باید تسریع یابد تا مردم شاهد نتایج بهره‌برداری از آن‌ها باشند.
         🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت:  ۱۷ پروژه برای اعتبارات جهش تولید معرفی شده اند که بسیاری از آنها درصد پیشرفت فیزیکی کمی دارند.
وی با انتقاد از روند اجرای این پروژه ها افزود: طولانی شدن روند اجرای پروژه ها علاوه بر مشمول زمان شدن پروژه و طولانی بودن روند اجرا موجب هزینه بر شدن آنها نیز می شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌ های جهش تولید استان باید تسریع یابد تا مردم شاهد نتایج بهره‌برداری از آن‌ها باشند ابراز داشت: پروژه های که مشمول زمان ده ساله می شوند اصلا قابل توجیه نیستند و با این اعتبارات محدود عملا به سرانجام نمی رسند.
وی همچنین در خصوص جذب اعتبارات اسناد خزانه نیز گفت: با توجه به اینکه فرصت جذب این اعتبارات تا پایان تیرماه است باید مدیران دستگاه های اجرایی که دارای سهم هستند هرچه سریعتر اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند.
محمد نوذری گفت: هر مدیری که نتواند در فرصت باقی مانده این اعتبارات را جذب کند بدترین نوع عملکرد خود را ارایه نموده و حتما در شاخص های عملکردی ارزیابی سالانه مدیران این مورد لحاظ می شود.
وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بنیاد ها در توسعه طرح ها و پروژه های کشاورزی بیان کرد: مدیران باید برای اجرای پروژه های بزرگ که اعتبارات هنگفت نیاز است با کمک گرفتن از بخش خصوصی آنها را به سرانجام برسانند.
استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های عظیم کشاورزی و گردشگری در استان گفت: استعدادهای بکر استان در این حوزه ها می تواند زمینه رفع مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان، بیکاری جوانان و سایر اسیبهای جامعه را فراهم آورد.
وی افزود: توسعه طرح های کشاورزی سودآوری خاصی داشته و می تواند زمینه جذب سرمایه گذاری های بزرگ را فراهم آورد ونیز درآمدهای آن بیشتر از سایر بخش هاست و موجب خودکفایی کشور نیز می شود.
نوذری با اشاره به اینکه واگذاری طرح ها به بخش خصوصی و خود کشاورزان باعث می شود تجهیزات و زیرساخت های آنها  ایمن بماند از جهاد کشاورزی استان خواست با تشکیل تیم کارشناسی وضعیت دقیق پروژه های خود را مشخص و راهکار عملیاتی برای اتمام آنها ارایه کند و گزارش جذب منابع مالی را نیز هر دو هفته یکبار ارایه نمایند.

من رای می دهم...

#آری_به_انتخابات

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است