استانداری ایلام

تقدیر وزیر بهداشت از استاندار ایلام و ستاد استانی مبارزه با کرونا:

عملکرد استان در مهار کرونا و عبور از پیک چهارم بی نظیر بود

عملکرد استان در مهار کرونا و عبور از پیک چهارم بی نظیر بود

تقدیر وزیر بهداشت از استاندار ایلام و ستاد استانی مبارزه با کرونا:
🔰 عملکرد استان در مهار کرونا و عبور از پیک چهارم بی نظیر بود  

⭕️ استاندار ایلام در دیدار با وزیر بهداشت خواسته ها و مطالبات مردمی استان در حوزه بهداشت و درمان را پیگیری نمود.

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری ظهر امروز سه‌شنبه ۴ خرداد ماه در دیدار با دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان از تشکیل دو قرارگاه مهم برای مهار کرونا در استان خبر داد و گفت: برای مدیریت کرونا تمهیدات ویژه ای ازجمله تشکیل دو قرار گاه یکی در ایلام و دیگری در دشت عباس، بستن مرز مسافرتی مهران، کنترل شدید مبادی ورودی از استانهای همجوار در دستور کار قرار گرفت.

🔸وی در ادامه با اشاره به ابتکار خوب برای مدیریت کرونا در روستای استان گفت: برای مشارکت بیشتر مردم در مهار کرونا طرح همیاران سلامت را با محوریت دهیاران و‌کمک خانه های بهداشت و پایگاه های مقاومت بسیج را در روستاها تشکیل دادیم.

🔸وی افزود: با مجموعه اقدامات و با مشارکت بیشتر مردم و بهره گیری از ظرفیت طرح شهید سلیمانی توانستیم پیک چهارم را مدیریت و کنترل کنیم و خوشبختانه امروز روند کاهشی را شاهد هستیم.

🔸استاندار ایلام در ادامه خواستار تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام شد و گفت: در شرایط کرونایی امروز تکمیل این بیمارستان یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم است و انتظار است این مهم تا پایان دولت تحقق یابد.

🔸وی در ادامه از تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: اعتبار لازم جهت توسعه زیرساخت های عمومی شامل آب برق و راه دسترسی اختصاص داده شده
و برای سرعت بخشیدن و اجرای دقیق کار و ایجاد هماهنگی بین دستگاههای متولی معاون عمرانی، دفتر فنی و بازررسی استانداری را مامور بررسی و  نظارت بر اجرای کار کرده ایم.

🔸در ادامه این دیدار دکتر نمکی ضمن تقدیر از تلاش های استاندار و مجموعه ستاد مدیریتی کرونا در استان گفت: عملکرد استان در مهار کرونا و عبور از پیک چهارم بی نظیر بود.

🔸وی در ادامه خواستار تمهیدات لازم در مرز برای جلوگیری از ورود به پیک پنجم کرونا شد وخاطرنشان کرد:  لازم است تمام کسانی که از عراق وارد کشور می شوند تست پی سی ار شوند.

🔸وزیر بهداشت در خصوص درخواست های استاندار از جمله تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی تا دو ماه آینده قول مساعد داد و گفت که زیرساختهای درمانی و تجهیزات لازم در استان تامین خواهد شد.

♦️گفتنی است که استاندار ایلام به دلیل برنامه نشست با رئیس جمهور نتوانست در نشست صبح ستاد کرونای استان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد شرکت کند اما در نهایت جهت بیان خواسته ها و مطالبات استان خود را به استان رساند و در این زمینه با دکتر نمکی دیدار و گفتگو کرد.

🗓 | سه شنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
ادامه خبر👇👇👇
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است