استانداری ایلام

استاندار ایلام در گفتگو با رادیو انتخابات:

آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در استان هستیم

آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در استان هستیم

استاندار ایلام درگفتگوی زنده با رادیو انتخابات از آمادگی برگزاری انتخاباتی با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمدنوذری در گفتگوی زنده دربرنامه "زنده باد مردم؛ رادیو انتخابات" صبح جمعه ۳۱ اردیبهشت با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در استان اندیشیده شده است، گفت: در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۴۱ هیات اجرایی مشترک تشکیل و با برنامه ریزی،  تمهیدات لازم و مقدمات کار در شهرستانها و بخش ها فراهم شده است.
محمد نوذری در ادامه با بیان اینکه ۸۴۷ شعبه در استان پیش بینی شده که نسبت به دور گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد، ابراز داشت: این افزایش شعب با هدف رعایت شیوه نامه های کرونایی، فاصله گذاری اجتماعی و سهولت در دسترسی مردم به محل اخذ رای انجام گرفته است.
استاندار ایلام با بیان اینکه در ادوار مختلف انتخابات، استان ایلام همواره جز استانهای اول تا سوم کشور بوده و بطور متوسط مشارکت بالای  ۷۰ درصد را تجربه کرده ایم، عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و برگزاری جلسات مختلف و استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی، گروههای سیاسی - اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد و گروههای مختلف مردمی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است.
وی در پایان با بیان اینکه آموزشهای لازم ارائه شده و تجهیزات و امکانات برگزاری انتخابات در استان فراهم شده، گفت: آماده انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در ایلام هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است