استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

مدیران از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری بهره گیرند

مدیران از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری بهره گیرند

‍ معاون استاندار ایلام:
مدیران از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری بهره گیرند
معاون استاندار ایلام گفت: مدیران از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری بهره گیرند
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات ایلام مهم ترین اولویت اجرایی مدیران را در این مقطع زمانی برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو دانست و گفت: در این شرایط هیچ امری مهم تر از انتخابات نیست.
الیاس فتاحی روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با تبریک روز روابط عمومی به همه همکاران روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی از طرف ستاد انتخابات استان و اعضای این ستاد شکل گرفته و بسیاری از مشکلات و موانع پیش‌رو تاکنون مرتفع شده است.
 وی افزود: با توجه به اینکه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می شویم باید برنامه ریزی های مسنجم تری بر اساس روزشمار انتخابات در نظر گرفته شود و نیازها شناسایی و موانع  نیز در این مقطع بسرعت برطرف شود.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اولویت اول و آخر ما برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو است، گفت: امروز باید وارد فاز اجرایی و پشتیبانی صندوق‌ها و رفع نیازها و اولویت‌های شعب اخذ رای شویم و هرگونه مسائل و مشکلاتی را که ممکن است در شعب اخذ رای وجود داشته باشد را رصد کرده و برای رفع آنها بسرعت و با دقت فراوان برنامه ریزی کنیم.
فتاحی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نظام را بیمه خواهد کرد، افزود: باید همه تلاش خود را در راستای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای بکار گیریم.
وی از مسوولان مرتبط با انتخابات در استان خواست: جلساتی را با معتمدان، ریش سفیدان و افراد ذی نفوذ برگزار کرده و از آنان در راستای کمک به برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت مردمی استفاده کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام از فرمانداران کلیه شهرستان های استان نیز خواست: از ظرفیت قانون و ماده ۲۱ قانون انتخابات برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان در راستای رفع نیازها و اقلام مورد نیاز استفاده کنند.

🗓 دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfye

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است