استانداری ایلام

استاندار ایلام

رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست/ رسانه هانسبت به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا همکاری کنند

رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست/ رسانه هانسبت به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا همکاری کنند

⚡️استاندار ایلام:
رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست/ رسانه هانسبت به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا همکاری کنند/فرمانداران از ظرفیت طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی بهره گیرند.

⭕️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه پیش بینی نمی شد کرونا تا این زمان طول بکشد و  ۱۵ ماه است که مارا درگیر خود نموده اظهار داشت: در مدیریت کرونا و روند خیزهای افزایشی و کاهشی در پیک های چهارگانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده اند

🔹وی با بیان اینکه دولت به منزله همه ارکان حاکمیت، قوانین و مقررات، برنامه ریزی ها و اجرای دستورالعملها و ملت شامل مردم و همکاریها، شیوه تعامل با دوران گذار کرونا و مشکلاتی که بر روی دوش تک تک افراد جامعه بود، بر دو نقطه اشتراک در مواجهه با کرونا و مدیریت میدانی آن تاکید کرد و گفت: اول اینکه همچنان هیچ دارویی برای کرونا در دنیا وجود ندارد و دوم اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکنون همواره راهگشا بوده و هست.
🔹استاندار ایلام با اشاره به وضعیت شکننده و جهش های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، گفت: رسانه ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.
🔹وی با بیان اینکه واکسیناسیون یک فرایند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن سازی جامعه است، از رسانه‌ها خواست با آگاه سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه های مختلف را به وجود آورند.
🔹محمد نوذری گفت: برگزاری مراسمات عزا و عروسی، حضور در پارک ها و بوستان های شهری و حضور در  آرامستان ها همچنان با محدودیت مواجه اند و رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل ها ضروری است.
🔹وی با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل مشارکت مردم در انتخابات مسئولیم بیان کرد: نباید به بهانه مشارکت در انتخابات دستورالعملهای کرونایی نادیده و سلامت مردم به خطر بیفتد.
وی گفت: تجمعات انتخاباتی، تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.
🔹استاندار ایلام خواستار بهره گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و  طرح شهید سلیمانی در همه شهرستانها شد و از فرمانداران خواست با نظارت وحساسیت بیشتر اجرای دستورالعملها و رعایت پروتکل ها را دنبال کنند و اجازه ندهند روند کاهشی کرونا موجب سهل انگاری و بی توجهی مردم به پروتکل ها شود.
🔹وی در پایان تاکید کرد: در برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم نظارت بیشتری انجام گیرد و فعالیت گروه‌های شغلی همچنان بر اساس قوانین و مقررات رنگبندی ها انجام می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است