استانداری ایلام

رئیس رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

‍ دیدار رئیس اعضای ستاد انتخابات استان ایلام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

‍ دیدار رئیس اعضای ستاد انتخابات استان ایلام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

‍ دیدار رئیس اعضای ستاد انتخابات استان ایلام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام 
⭕️رئیس رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
⭕️حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز  اظهار داشت: باید تلاش کرد انتخاباتی سالم در چهارچوب قانون برگزار شود.
وی افزود: دشمنان سعی در القای نقاط ضعف نظام با بزرگنمایی برای مخاطبان دارند و هجمه هایی با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد می کنند، در حالی که باید نخبگان، بزرگان ایلات و طوایف، رسانه های متعهد و دلسوز و صاحبان فکر و اندیشه مردم را برای حضور گسترده در انتخابات پیش رو ترغیب کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: برگزیدگان انتخابات پیش رو باید با استفاده از ظرفیت های موجود و اتکا به خودباوری جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهند و مردم نیز باید با بصیرت و آگاهی بهترین گزینه را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید بدون مماشات از هرگونه تخلف انتخاباتی جلوگیری و با افراد متخلف به شدت برخورد کنند، گفت: در انتخابات های گذشته مشاهده شده است که برخی نامزدها یا هواداران آنها با تطمیع افراد بی بضاعت آنها را به خرید رای ترغیب می کنند که این یک تخلف محرز و آشکار انتخاباتی است که نباید در انتخابات پیش رو تکرار شود.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: این نامزدهای انتخاباتی یا هوارداران آنها با ارتکاب اینگونه تخلف ها عزت نفس و شان خانواده های بی بضاعت را خدشه دار می کنند و آرای کسب شده از سوی آنها نیز سالم نیست.
وی تاکید کرد: نامزدی که با اینگونه آرای انتخاباتی پبروز میدان شود بدون شک بعد از پیرزوی به سمت تخلف های دیگر نیز گام خواهد برداشت و از اهداف تعریف شده که برای آنها انتخاب شده است دور خواهد ماند.
⭕️سرپرست معاونت سیاسی و رئیس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در تلاشیم با برنامه ریزی انجام شده، تدابیر استاندار محترم و رهنمودهای ارزشمند نماینده محترم ولی فقیه در استان،  ۲۸ خرداد انتخاباتی پرشور و در کمال آرامش و امنیت با رعایت اصل بی طرفی و در چارچوب قانون اجرا شود.
الیاس فتاحی با بیان اینکه در تلاشیم تا  انتخاباتی سالم، امن، قانونمند و با رعایت اصل بی طرفی برگزار شود، گفت: در انتخابات گذشته استان ایلام با میانگین ۷۵درصد همواره جز استان های برتر در مشارکت انتخابات بوده است
وی ابراز داشت: براساس دستور وزیر محترم کشور در اسفند ۹۹ فرایند انتخابات آغاز و طبق برنامه زمانبندی هیات‌های اجرایی و نظارت تشکیل شد.
فتاحی با بیان اینکه تعداد ۵۲۷ نفر در ۲۷ شهر و رقابت برای کسب ۱۳۷ کرسی ررای انتخابات شوراهای اسلامی شهر تایید صلاحیت شدند، افزود: در انتخابات شوراهای روستایی تعداد ۲۲۲۳ نفر توسط هیات های اجرایی تایید و به هیات های نظارت بخش ها معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی و مسئولین عالی استان وجود دارد گفت: نماینده ولی فقیه در استان همواره محور وحدت و تعامل در استان بوده این مهم نیز در ظرفیت ائمه جمعه سایر و شهرستان ها نیز وجود دارد.
وی در پایان عنوان کرد: علی رغم شرایط سختی که کرونا ایجاد کرده در تلاشیم تا ضمن رعایت پروتکلها و اجرای دقیق دستورالعمل ها با هدف تامین سلامت مردم، زمینه مشارکت حداکثری آحاد جامعه را در تعین سرنوشت خود فراهم آوریم.

🗓دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است