استانداری ایلام

استاندار ایلام

‍ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر

‍ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر

‍ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر

⭕️هلال احمر با شعار بشردوستی همواره در نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در گستره جهان به نیکی درخشیده است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

باید در بطن خطر بود و قهر طبیعت را با تمام وجود لمس کرد تا خصوصیت های بارزی چون ایثار، از خود گذشتگی، حس انسان دوستی و احسان به همنوع را تعالی بخشید ومفتخر به نام ماندگار امداد گر شد.
زدودن غبار غم و اندوه ناشی از بلایای طبیعی وحوادث از چهره مصیبت زدهگان  و تسکین آلام و مصائب درد مندان،  مجاهدتی بس والاست که نصیب فرزندان این مرز و بوم در جمعیت هلال احمر شده است. انسانهای بزرگ و وارسته‌ای که در عین گمنامی با اراده بلند وعزمی راسخ بی‌هیچ  منتی برفرمان خدا  تمکین کرده وبرای نجات جان همنوع خویش سر از پای نمی شناسند، اینان مصداقان بارز آیه ی شریف " وَ مَنْ أَحْیاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْیا النَّاسَ جَمِیعا" درقرآن کریم هستند. 
جمعیت هلال احمر با بهره گیری از آموزه های مکتب ناب اسلام و تحت لوای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی سازمانی وبا شعار بشردوستی در نهادینه کردن فرهنگ های اصیل ایرانی اسلامی در گستره ی جهان همواره به نیکی درخشیده است و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین زمان درهنگام خشم و قهر طبیعت در کنار آسیب دیده گان بویژه هموطنان عزیز بوده است.
 با استعانت از ذات اقدس الهی و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی به نام سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زداییها" نام گذاری شده است و در آستانه ی هیجدهم اردیبهشت فرصت را مغتنم دانسته و روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به مجموعه هلال احمر استان مدیرعامل، کارکنان، امداد گران ونجاتگران، داوطلبین وجوانان و خیرین فعال در این جمعیت تبریک عرض نموده وامیدوارم با  توکل به خداوند متعال و بهره گیری از توان وتجارب کسب شده همواره در راه خدمت رسانی به همنوعان وجامعه هدف در پیشبرد اهداف متعالی انسانی وسازمانی خود موفق وموید باشید. 
                                                                                                محمد نوذری                                                                                   استاندار استان ایلام

🗓جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است