استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ارتش

استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

‍ ⭕️ پیام استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ارتش

🔸 استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیست ونهم فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی‌های مردانی است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران ها و حوادث غیرمترقبه چون سیل، زلزله و... چه امروز در مقابله با بیماری منحوس کرونا همواره موجب دلگرمی مردم و حافظ امنیت، اقتدار و استقلال ایران عزیز بوده اند.

آری نامگذاری ۲۹ فروردین ماه بنام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام راحل (ره) بیانگر هوشمندی و آگاهی آن امام بزرگ و اهمیت و نقش و جایگاه این نیروی عظیم مردمی است. پرواضح است که این حرکت ارزشمند هم قدردانی از ارتشیان و هم پیوندی مستحکم بین ارتش و ملت و انقلاب ایجاد کرد که در ماموریت های بعدی موجب استمرار پایبندی بیش از پیش به ارزش‌های ایرانی و اسلامی و آرمان‌های امام راحل گردید.

ارتش همواره در روزهای سخت در کنار ملت بوده است و اکنون در دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه در منطقه و بهره گیری از توان نیروهایی دلسوز و متخصص در زمین، هوا و دریا و با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن در دفاع از امنیت و اقتدار ملت و سرزمین و ارزشهای اسلامی نقشی بی بدیل داشته است.

و امروز این نیروی پرتوان در زمره ارتش های قدرتمند جهان قرار دارد و همواره بعنوان تکیه‌گاهی محکم و پشتوانه‌ای استوار برای کشور علاوه بر اقتدار در حفاظت از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور از ویژگی بازدارندگی پشیمان کننده برای دشمنان برخوردار بوده است.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمامی مردان بی‌ادعای ارتش و عزیزان نیرو‌های مسلح در اقصی نقاط ایران اسلامی بویژه استان ایلام، از زحمات و تلاش های این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی، سربلندی و تداوم توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

🗓 شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است