استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد:

خدمات بنیاد در امر محرومیت زدایی استان قابل تقدیر است/تسریع در محرومیت زدایی استان با سرمایه‌گذاری هلیدینگ های بزرگ بنیاد مستضعفان

خدمات بنیاد در امر محرومیت زدایی استان قابل تقدیر است/تسریع در محرومیت زدایی استان با سرمایه‌گذاری هلیدینگ های بزرگ بنیاد مستضعفان

 تداوم محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در ایلام ...

استاندار ایلام در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد:
⭕️ خدمات بنیاد در امر محرومیت زدایی استان قابل تقدیر است/تسریع در محرومیت زدایی استان با سرمایه‌گذاری هلیدینگ های بزرگ بنیاد مستضعفان

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، عصر امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه دکتر محمد نوذری با مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور معاون امور عمرانی استانداری انجام شد، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی استان خواستار تداوم این مسیر شد و گفت: اگر چه ایلام از معدود استان های کشور است که توانسته دو شهرستان را تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان قرار دهد اما همچنان برخی مناطق محروم دیگر در استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه هستند.

وی افزود: پیرو مذاکرات قبلی با بنیاد کماکان تقاضای تحت پوشش قرار دادن این مناطق محروم نیز هستیم.

دکتر نوذری در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری بنیاد در خصوص احداث کارخانه های نهاده های دامی در استان شد و گفت: برای تسریع در محرومیت زدایی استان نیازمند سرمایه گذاری هلدینگ های زیر مجموعه بنیاد در حوزه های مختلف استان از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی و ... هستیم.

احداث کانالهای آب کشاورزی در شهرستان های ملکشاهی و هلیلان، کمک در رابطه با زیر ساختهای اربعین از جمله استقرار آب سردکن و سایه بان و مشارکت در تقاطع های غیر همسطح، رفع مسائل و مشکلات کارخانه سیمان ایلام و دهلران، طرح آب رسانی به ملکشاهی و روستاهای توابع و ... از دیگر خواسته های استاندار ایلام بود که در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان مطرح و پیگیری شد.

بر اساس این گزارش، در پایان مهندس فتاح در خصوص خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد و دستورات لازم را صادر نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است