استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با وزیر راه و شهرسازی:

مردم ایلام همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند/در پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی تسریع ایجاد شود ...

مردم ایلام همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند/در پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی تسریع ایجاد شود ...

استاندار ایلام در دیدار با وزیر راه و شهرسازی:
⭕️ مردم ایلام همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند/در پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی تسریع ایجاد شود ...

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، عصر امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه دکتر محمد نوذری در دیدار با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد، خواستار تسریع در پروژه راه آهن ایلام به اسلام آباد شد و گفت: راه آهن یکی از مطالبات دیرین استان بوده و مردم ایلام خواستار عملی شدن این خواسته مهم هستند.

وی با عنوان این مطلب که شنیدن صدای سوت قطار در ایلام پایانی بر دو دهه مطالبه گری ایلامیان در خصوص این زیرساخت مهم ارتباطی است، اظهار داشت: امیدواریم که تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول این پروژه مهم باشیم.

دکتر نوذری در ادامه خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل تونل کبیر کوه شد و گفت: همچنین لازم است دولت در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد ،مهران و دهلران و ... اهتمام لازم را داشته باشد.

وی در ادامه پیگیری اخذ ماده ۲۳ تکمیل مسیر بدره به لومار از سمت قاضی خان، مسیر حمیل به ایلام و مسیر قلاجه به ایوان، تکمیل واریانت چشمه چاهی و محور سرتنگ شباب، تکمیل زیرساختهای پایانه برکت شد.

اختصاص اعتبار طرح اقدام ملی مسکن در استان و اختصاص اعتبار برای زیرساختهای واحدهای مسکن مهر در استان و همچنین تکمیل برج هنر ایلام از دیگر مطالبات استاندار ایلام از وزیر راه و شهرسازی بود.

دکتر نوذری در پایان تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های مهم استان تا پایان دولت عنوان کرد و گفت: در این میان پروژه های حوزه راه و شهرسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز در این خصوص مساعدت لازم برای تکمیل این طرح ها را داشته باشد. 

در پایان این نشست مهندس اسلامی وزیر راه در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه توسط استاندار ایلام دستورات لازم را صادر نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است