استانداری ایلام

به دستور استاندار ایلام اتفاق می‌افتد:

اعلام زنگ خطر کرونا در سرتاسر استان به صدا در می آید/در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد

اعلام زنگ خطر کرونا در سرتاسر استان به صدا در می آید/در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد

به دستور استاندار ایلام اتفاق می‌افتد:
⭕️ اعلام زنگ خطر کرونا در سرتاسر استان به صدا در می آید/در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد

◽️در پی بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان ایلام امروز دکتر محمد نوذری در نشست فوق العاده ستاد کرونا ضمن ابراز نگرانی شدید از شکل گیری پیک چهارم کرونا هشدار داد: برای درک وضعیت بسیار خطرناک امروز استان لازم است این زنگ خطر همزمان در تمام مناطق استان به صدا در آید.

◽️وی خواستار جدی گرفتن این هشدار شد و تاکید کرد: شدت و خطر آفرینی موج چهارم کرونا به حدی است که اگر امروز نسبت به آن درک درستی نداشته باشیم قطعاً عواقب پشیمان کننده ای در انتظار همه ما خواهد بود.

◽️رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا راه نجات از این وضعیت بحرانی همراهی کامل مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات عنوان کرد و گفت: ما در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا و در راستای حفظ جان و سلامت مردم با قاطعیت عمل کرده و در این مسیر هیچ قصور و کوتاهی از هیچ کسی تحمل نخواهیم کرد.

🔹 گفتنی است به دستور استاندار ایلام امروز نشست هماهنگی اجرای مانور هشدار باش عمومی کرونا برگزار شد و مقرر گردید این مانور در دو سطح تفرجگاه ها و شهرهای استان برگزار گردد.

🔸 مانور هشدار باش در طبیعت و تفرجگاه های استان امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه از ساعت ۱۸ عصر همچنین در روز شنبه ۲۱ فروردین ماه در مرکز استان و تمامی شهرهای استان اجرا می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است