استانداری ایلام

استاندار ایلام

بازدید دوباره استاندار ایلام از ورودی‌های شهر ایلام

بازدید دوباره استاندار ایلام از ورودی‌های شهر ایلام

بازدید دوباره استاندار ایلام از ورودی‌های شهر ایلام

استاندار ایلام:
⭕️ اجرای محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا است/هدف از اجرای محدودیت ها حفظ سلامت مردم است/عمل کرده نیروی انتظامی و پلیس استان مطلوب اما شهرداری اهتمام بیشتری داشته باشد

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری عصر امروز جمعه ۲۰ فروردین ماه برای دومین بار از مبادی ورودی شهر ایلام بازدید کرد و در جریان کم و کیف و اجرای مصوبات ستاد کرونا قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: در بررسی های به عمل آمده امروز در مبادی ورودی سطح شهر ایلام به عنوان مرکز استان جا دارد از اهتمام جدی نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهنمایی رانندگی تشکر داشته باشم.

وی در ادامه گفت: اما در برخی مکان ها چون پارک های سطح شهر شاهد مسائل و مشکلاتی بودیم که لازم است شهرداری در خصوص اجرای مصوبات ستاد کرونا اهتمام جدی تر داشته باشد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه با عنوان این مطلب که اجرای محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا است، اضافه کرد: اجرای این محدودیت‌ها و سختی‌ها همچنین در جهت حفظ سلامت مردم است و انتظار داریم مردم برای سلامت خود و جامعه بیش از این با ما همکاری کنند.

وی در ادامه خواستار اجرای کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی شد و تاکید کرد: همه مسئولان استان در این شرایط بحرانی در حال آماده باش کامل بوده و هیچ قصور و کوتاهی از هیچ مدیری در هر رده‌ای در راستای سلامت و جان مردم پذیرفتنی نیست از طرفی نیز انتظار داریم مردم هم از خودگذشتگی داشته و با تحمل سختی ها بیش از پیش دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است در این بازدید که معاونین سیاسی و عمرانی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان پلیس راه استان، فرماندار ایلام و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند دکتر نوذری استاندار ایلام از مبادی ورودی، پارک ها و تفرجگاه های استان بازدید کرد و دستورات لازم برای اجرای قوی تر دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا صادر نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است