استانداری ایلام

استاندار ایلام بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار تاکید کرد.

بخش خصوصی رقیب دولت نیست / اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار

بخش خصوصی رقیب دولت نیست / اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار

بخش خصوصی رقیب دولت نیست / اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار 
استاندار ایلام بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز سه شنبه 26 اسفند برگزار شد، اولین اولویت کاری خود را در سال 1400 تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار استان دانست و اظهار داشت: از آنجا که بودجه ی 1400 به خوبی بسته شده است، مدیران باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی و استانی به کار گیرند تا بتوانیم پیش از پایان دولت تدبیر و امید نتایج ارزنده ای را برای مردم و نظام به ارمغان آوریم.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی رقیب دولت نیست ابراز داشت: با برنامه ریزی و تلاش دولت تدبیرو امید، بخش خصوصی بیشتر فعال شده و با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ره آورد مناسبی را تداعی کرده است.
نوذری در بخش دیگری از سخنانش بر وحدت، همدلی، همگرایی و هم افزایی در همه ی ارکان تصمیم گیری استان تاکید کرد و گفت: شورای برنامه ریزی و توسعه محلی برای تبادل اندیشه و ارائه راهکارها برای خروج از محرومیت ها و ورود به توسعه همه جانبه است که این مهم جز با وحدت و همدلی همه ارکان تصمیم گیری و همراهی مردم  میسر می شود.
وی با اشاره به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه ی نفت و گاز استان بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی درهمه دولتها چیزی نزدیک به 7 میلیارد یورو سرمایه گذاری صورت گرفته که بیش از 3/5 میلیارد یورو آن در دولت تدبیر و امید بوده است.
وی پرداختی های کارکنان استان ایلام را بالاتر از میانگین کشوری دانست و گفت: برخی از ادارات استان اضافه کار و رفاهیات کارکنان را به طور کامل پرداخت نکرده اند البته ما تلاش داریم در بحث معیشت و پرداختی به کارکنان در پایان سال هم توجه شود تا کارکنان را در شب عید خوشحال کنیم.
نماینده عالی دولت در استان از مدیران خواست به هیچ وجه  نگاه پایان دولت را نداشته باشند و بیان کرد: اصلا نباید فکر کنیم که چند ماه به پایان دولت باقیمانده است بلکه باید با جدیت و تمام توان برای اجرا و اتمام پروژه ها تلاش کنیم.
وی در پایان با اشاره به اقدامات مناسبی که در بحث محرومیت زدایی در استان صورت گرفته تصریح کرد: اولین جلسه کاری ما در سال 1400 در خصوص قرارگاه محرومیت زدایی و پیگیری نیازها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه خواهد بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است