استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با فرمانده مرزبانی و هیئت همراه :

مرزبانی نقش بی بدیلی در امنیت استان دارد

مرزبانی نقش بی بدیلی در امنیت استان دارد

استاندار ایلام در دیدار با فرمانده مرزبانی و هیئت همراه : 
مرزبانی نقش بی بدیلی در امنیت استان دارد 
مرزبانی صف اول مراسم اربعین بوده است 
استاندار ایلام در دیدار با فرمانده مرزبانی استان و هیئت همراه نقش این ارگان را در امنیت استان بی بدیل دانست و مرزبانی را صف اول مراسم اربعین دانست .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ دکتر محمد نوذری روز سه شنبه 26 اسفند در دیدار با فرمانده مرزبانی استان و هیئت همراه گفت: خدمات مرزبانی در حوزه های مختلف خصوصا اربعین قابل تقدیر است و اقدامات این ارگان در پوش خلاء های مرزی و مدیریت 430 کیلومتر مرز بی نظیر بوده است .
وی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی و بی نظیری که در حوزه انسداد مرزی و جاده ها و عمران مرز انجام گرفته تأکید کرد: در سال 96 بعد از ورود به استان بازدید کاملی از مرز داشتم و روز گذشته هم پس از معارفه بلافاصله جهت بازدید از مرز به مهران سفر داشتم و اقداماتی که در این مدت در حوزه ی مرزی و عمران مرز صورت گرفته در طول تاریخ استان بی نظیر بوده است 
نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: شاکله ی امنیت بحث امنیت مرز است که بسیار مهم و اساسی است و باید کنترل کاملی را در مرز داشته باشیم تا امنیت پایداری را در استان دنبال کنیم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری های مستمر در بحث عواید حاصل از فروش فرآورده های نفتی به مرزنشینان اشاره کرد و افزود: در این زمینه به دلیل این که استان ایلام برای اولین بار پیگیر این موضوع بود مشکلات بسیاری پیش رو بود که الحمد الله به نتیجه رسید و اولین پرداخت روز گذشته به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین واریز شد.
استاندار ایلام ادامه داد: ما بیش از 5 میلیارد تومان عواید حاصل از فروش فرآورده های نفتی را به خانوارهای مرزنشین تا فاصله ی 20 کیلومتر مرز به حساب سرپرست خانوار واریز شد. 
وی با اشاره به تلاش برای تخصیص اعتبارات به حوزه ی مرزی ابراز داشت: تلاش بسیاری داریم که اعتبارات مورد نیاز حوزه ی مرزی را در سال 1400 اختصاص دهیم و همچنین 5 درصد اعتبار تملک دارایی ها را هم به این حوزه اختصاص دادیم و ان شاء الله اقدامات عمرانی در حوزه ی مرز با همکاری و مشارکت شرکت نفت انجام می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است