استانداری ایلام

دکتر نوذری در سفر به شهرستان هلیلان:

ابراز لطف و محبت ایلامیان کار مرا در امر خدمتگزاری بس سنگین و خطیر نموده است/تداوم راه شهدا خدمتگزاری صادقانه به مردم است/عزم و اراده ما در پیگیری مطالبات مردم راسخ و جدی است

ابراز لطف و محبت ایلامیان کار مرا در امر خدمتگزاری بس سنگین و خطیر نموده است/تداوم راه شهدا خدمتگزاری صادقانه به مردم است/عزم و اراده ما در پیگیری مطالبات مردم راسخ و جدی است

⭕️ آغاز یک شروع باشکوه از محرومترین نقطه ایران ...

دکتر نوذری در سفر به شهرستان هلیلان:
✔️ ابراز لطف و محبت ایلامیان کار مرا در امر خدمتگزاری بس سنگین و خطیر نموده است/تداوم راه شهدا خدمتگزاری صادقانه به مردم است/عزم و اراده ما در پیگیری مطالبات مردم راسخ و جدی است

🔵 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری که دیروز از هیئت دولت به عنوان بیست و دومین استاندار ایلام رای اعتماد گرفته بود، صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه با سفر به شهرستان محروم هلیلان شروع کار خود را از این منطقه محروم کلید زد.

وی در بدو ورود به هلیلان به مزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام شهدا را مظهر اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: تداوم راه شهدا خدمت صادقانه به مردم است.

وی در ادامه به دغدغه مردم و اصحاب رسانه در قبال منافع عمومی استان اشاره کرد و گفت: حقیقتا ابراز لطف و محبت ایلامیان کار مرا در امر خدمتگزاری بس سنگین و خطیر نموده است.

وی در ادامه گفت: در این میان اصحاب رسانه سنگ تمام گذاشته و من قدردان این قشر زحمت کش و متعهد هستم.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که بر نقش محوری رسانه در توسعه استان اعتقاد دارم، تاکید کرد: با رسانه کارها شفاف می شود و امور در مسیر درست خود حرکت خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: تمام تلاشم را در جهت توسعه ایلام بکار خواهم بست و در این مسیر خطیر هم نیازمند دعای خیر مردم و هم مشارکت آنان در امور پیش رو هستم.

دکتر نوذری در خصوص سفر به شهرستان هلیلان گفت: کار را از هلیلان محروم آغاز کرده‌‌ایم، امیدوارم به زودی شاهد طلوع توسعه در این دیار محروم باشیم.

وی اولین قدم در راه توسعه هلیلان را ارتقای بخش به شهرستان عنوان کرد و گفت: دومین گام تحت پوشش قرار گرفتن محرومیت زدایی این شهرستان توسط بنیاد مستضعفان بود.

وی افزود: در گام سوم بحث پتروشیمی هلیلان و بهره برداری از پمپاژ آب کهره داجیوند که ۳ هزار هکتار از زمین های منطقه را تحت پوشش قرار می دهد در دستور کار خود داریم.

استاندار ایلام در ادامه به امور پیش روی استان اشاره کرد و گفت: عزم و اراده ما در پیگیری مطالبات مردم راسخ و جدی است.

وی در ادامه گفت: تمهیدات لازم برای مهار کرونا در ایام پیش رو و تعطیلات نوروزی، اهتمام جدی در نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال، اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان و برگزاری سالم و باشکوه انتخابات از جمله مهم ترین امور پیش روی دولت و نظام در استان است که در این مسیر با عزمی راسخ حرکت خواهیم کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است