استانداری ایلام

استاندار ایلام در سفر به هلیلان عنوان کرد:

گام های مهم دولت برای برون رفت هلیلان از محرومیت/سرمایه‌گذاری۷۰ میلیارد تومانی در امر محرومیت زدایی هلیلان

گام های مهم دولت برای برون رفت هلیلان از محرومیت/سرمایه‌گذاری۷۰ میلیارد تومانی در امر محرومیت زدایی هلیلان

استاندار ایلام در سفر به هلیلان عنوان کرد:
✅ گام های مهم دولت برای برون رفت هلیلان از محرومیت/سرمایه‌گذاری۷۰ میلیارد تومانی در امر محرومیت زدایی هلیلان

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز پنجشنبه ۲۰ اسفند ماه در حاشیه آیین افتتاح پروژه گلخانه مدرن هیدروپونیک غرب کشور در شهرستان هلیلان از ارتقای هلیلان از بخش به شهرستان و ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی بعنوان ۲ اقدام مهم دولت برای توسعه و رونق این منطقه یاد کرد و گفت: دولت با همکاری بنیادهایی چون مستضعفان، علوی و برکت تلاش گسترده ای برای خروج این منطقه از محرومیت و فقر شروع کرده است و در این میان تخت پوشش قرار گرفتن این منطقه تحت محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان یک کار مهم دیگر بوده که انجام شده است.

وی از ایجاد پتروشیمی هلیلان بعنوان یک طرح هم توسعه ای در هلیلان یاد کرد و گفت: مقدمات این پروژه مهم فراهم شده است و انشاالله به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


وی افزود: بسیاری از طرح های کشاورزی و عمرانی در شهرستان هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است و بدون شک روند خدمات رسانی به مردم شهرستان هلیلان با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

دکتر نوذری در ادامه به افتتاح طرح گلخانه‌ای هلیلان توسط رییس جمهور اشاره کرد و گفت: این طرح امروز که از مدرن ترین پروژه های گلخانه ای کشور محسوب می شود که در شهرستان محروم هلیلان اجرایی شده است تا گوشه ای از مشکلات ساکنان این منطقه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه استان ایلام به ویژه مناطق محروم و دورافتاده از اولویت های مهم دولت است، اضافه کرد: در حال حاضر طرح مهم پمپاژ کشاورزی کهره و داجیوند به گستره سه هزار هکتار در دست احداث است که تا پایان فعالیت دولت کنونی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام در ادامه گفت: ۷۰ میلیارد تومان در سال جاری برای اجرای طرح های محرومیت زدایی زیرساختی چون راه سازی، حمل و نقل، کشاورزی، گاز و سایر پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرستان هلیلان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه آینده شهرستان هلیلان روشن است، تاکید کرد: انشاالله در ادامه کار با تکمیل و به بهره برداری از طرح های نیمه تمام و در دست ساخت راه توسعه استان و هلیلان هموار تر خواهد شد.

گفتنی است مراسم بهره‌برداری از طرح گلخانه‌ای هلیلان امروز به دستور رییس جمهور و با حضور استاندار ایلام، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار و جمع دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است