استانداری ایلام

رئیس جمهور خطاب به استاندار جدید ایلام در جلسه هیئت دولت:

خدمت به مردم این استان افتخاری است که نصیب شما شده است/ گرچه طول عمر زیادی از دولت باقی نمانده است ولی شما می توانید منشأ خدمات بسیاری در این زمان اندک باشید.

خدمت به مردم این استان افتخاری است که نصیب شما شده است/ گرچه طول عمر زیادی از دولت باقی نمانده است ولی شما می توانید منشأ خدمات بسیاری در این زمان اندک باشید.

رئیس جمهور خطاب به استاندار جدید ایلام در جلسه هیئت دولت:
♦️خدمت به مردم این استان افتخاری است که نصیب شما شده است/ گرچه طول عمر زیادی از دولت باقی نمانده است ولی شما می توانید منشأ خدمات بسیاری در این زمان اندک باشید.

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به دکتر نوذری استاندار جدید ایلام، ضمن ابلاغ سلام به مردم عزیز این استان و نخبگان و خانواده های شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: استان ایلام سراپا میزبان رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده است؛ لذا ما به مردم غیور این استان مدیون و بدهکاریم.

دکتر روحانی افزود: بخشی از طرح ۵۰ هزار هکتاری به استان ایلام می رسد و ۸ میلیارد دلار برای آب و خاک استان هزینه شده است.

رییس جمهور همچنین سرمایه گذاری در بخش نفت در استان ایلام را از جمله تحولات خوب در این استان دانست.

دکتر روحانی، میزبانی زائران حرم حسینی را از افتخارات دیگر استان ایلام برشمرد و بر لزوم تسهیل ارتباطات ایران و عراق از طریق این استان تأکید کرد.

رئیس جمهور خطاب به استاندار منتخب ایلام و اعضای دولت خاطرنشان کرد: خدمت به مردم این استان افتخاری است که نصیب شما شده است. پیام لیله القدر، درست استفاده کردن از زمان حساس و اندک است.

دکتر روحانی افزود: گرچه طول عمر زیادی از دولت باقی نمانده است ولی شما می توانید منشأ خدمات بسیاری در این زمان اندک باشید.

بر اساس این گزارش دکتر محمد نوذری با رای هیأت دولت، به عنوان بیست و دومین استاندار ایلام منصوب شد.

دکتر نوذری که از یک ماه گذشته تاکنون سرپرست استانداری ایلام بود و در سه سال گذشته معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام را بر عهده داشته است.

نوذری، متولد سال ۱۳۵۲، دارای دکترای جامعه شناسی سیاسی و از مدیران کم حاشیه و اخلاق مداری است که پیش از آمدن به ایلام، فرمانداری شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت.

تدوین سند توسعه اجتماعی و تحولات مدیریتی زنان؛ ارتقاء بخش های هلیلان و چوار به شهرستان، تبدیل دشت عباس به بخش، افزایش دوبرابری سازمان های مردم نهاد استان، راه اندازی خانه احزاب استان، افزایش دوبرابری صدور مجوز فعالیت احزاب در استان، تهیه سند جامع اربعین، تدوین سند توسعه اجتماعی و ... از مهمترین دستاوردهای دوران فعالیت نوذری در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است