استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام:

یکی از اولویت‌های مهم استان اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام است/تا آخرین روز دولت با قدرت روند توسعه استان ادامه می یابد

یکی از اولویت‌های مهم استان اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام است/تا آخرین روز دولت با قدرت روند توسعه استان ادامه می یابد

سرپرست استانداری ایلام:
⭕️ یکی از اولویت‌های مهم استان اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام است/تا آخرین روز دولت با قدرت روند توسعه استان ادامه می یابد

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز جمعه ۱۵ اسفند ماه در حاشیه بازدید از روند آزمون دکترا که در دانشگاه ایلام برگزار شد از طرح ها و پروژه های نیمه تمام این دانشگاه نیز بازدید بعمل آورد.

دکتر نوذری در این بازدید که با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس دانشگاه ایلام، فرماندار ایلام و دیگر مسئولان استانی برگزار شد ضمن تشکر از مجموعه تلاش مسئولان دانشگاه ایلام خواستار اتمام طرح ها و پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه شد و گفت: در زمان کوتاه باقی مانده از دولت یکی از اولویت های مهم استان اتمام طرح ها و پروژه ها با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است.

وی با عنوان این مطلب که تا آخرین روز دولت با قدرت روند توسعه استان ادامه می یابد، تاکید کرد: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان دولت بایست تلاش و کوشش مسئولان برای به سرانجام رساندن طرح ها و برنامه های نیمه تمام دولت در استان دوچندان شود.

🔹 بر اساس این گزارش، سرپرست استانداری ایلام به اتفاق جمعی از مسئولان استانی از مجموعه ورزشي استخر دانشگاه ايلام و همچنین مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام بازدید بعمل آورد.

🔸 استخر دانشگاه ایلام که از آن بعنوان بزرگترین مجتمع دانشگاهی غرب کشور یاد می شود با زيربناي ۲ هزار و ۱۷۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال دارای سالن اصلي (استخر بزرگسالان و کودکان)، سوناي خشک و بخار، حوض  آب سرد و سالن بدن‌سازي؛ بوده و تاکنون حدود ۹۵ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و به زودی افتتاح خواهد شد.

🔸 پروژه مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام نیز با زیربنای ۵ هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال، شامل ۹۸ اتاق و سه سالن اجتماعات با همکاری و مساعدت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دست احداث است، که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی افتتاح می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است