استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون دکترا:

۲ هزار داوطلب ایلامی در آزمون دکتری شرکت کرده اند/رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون رضایت بخش است

۲ هزار داوطلب ایلامی در آزمون دکتری شرکت کرده اند/رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون رضایت بخش است

سرپرست استانداری ایلام در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون دکترا:
⭕️ ۲ هزار داوطلب ایلامی در آزمون دکتری شرکت کرده اند/رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون رضایت بخش است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری صبح امروز جمعه ۱۵ اسفند ماه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون دکترا که با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس دانشگاه ایلام، فرماندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ضمن ابراز رضایت از رعایت پروتکل های بهداشتی و نظم و آرامش حاکم بر فضای آزمون، از زحمات و تلاش‌های مسئولان و دست اندرکاران در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه از رقابت ۲ هزار داوطلب ایلامی در این آزمون خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۵۹ داوطلب در شهرستان ایلام در این آزمون شرکت کرده که از این تعداد یک هزار و ۱۰۹ داوطلب را آقایان و ۴۵۰ داوطلب را خانم ها تشکیل داده است.

سرپرست استانداری ایلام بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در حین اجرای آزمون تاکید کرد و گفت: برای این منظور تلاش شده است آزمون بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد که در بازدید امروز شاهد این مهم بودیم.

وی افزود: در این زمینه از تراکم داوطلبان در آزمون جلوگیری شده و به همین خاطر آزمون در چند منطقه استان برگزار می شود.

دکتر نوذری در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا نیز گفت: امسال با برنامه‌ریزی خوب متولیان امر آزمون دکتری برای آن دسته از افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند و یا هم اکنون مبتلا هستند در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات خاص برگزار می‌شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است