استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام:

اگر طرح سامانه گرمسیری بیش از این طول بکشد شاهد فرسودگی شبکه آبرسانی خواهیم بود/پیشنهاد می شود از طریق صندوق توسعه ملی تا دیر نشده نسبت به تکمیل این پروژه مهم اقدام شود

اگر طرح سامانه گرمسیری بیش از این طول بکشد شاهد فرسودگی شبکه آبرسانی خواهیم بود/پیشنهاد می شود از طریق صندوق توسعه ملی تا دیر نشده نسبت به تکمیل این پروژه مهم اقدام شود

مطالبه گری صریح سرپرست استانداری ایلام از وزیر نیرو:
⭕️ اگر طرح سامانه گرمسیری بیش از این طول بکشد شاهد فرسودگی شبکه آبرسانی خواهیم بود/پیشنهاد می شود از طریق صندوق توسعه ملی تا دیر نشده نسبت به تکمیل این پروژه مهم اقدام شود/تامین پروژه های آب شرب ملکشاهی و ایلام از ضرورت‌های مهم استان در حوزه آب است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری صبح امروز سه شنبه ۵ اسفند ماه در مراسم افتتاح طرح های آبرسانی به روستاهای  سراسر کشور که با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات نظام در دولت تدبیر و امید در حوزه وزارت نیرو خواستار رفع مشکلات و محدودیت های منابع آب در استان ایلام شد و گفت: شهرستان ملکشاهی یکی از مناطق محروم استان است که در وضعیت آب دارای مسائل و مشکلات فراوانی بوده که در این زمینه می طلبد وزارت نیرو در تکمیل پروژه آبرسانی به این منطقه اهتمام جدی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: این طرح در این دولت شده و هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای اتمام تا پایان دولت نیازمند کمک و مساعدت جدی دست اندرکاران امر هستیم.

سرپرست استانداری ایلام از تصفیه خانه آب شهر ایلام به عنوان یکی از مطالبات جدی استان یاد کرد و گفت: این تصفیه خانه در گذشته برای ۱۵۰ هزار نفر طراحی شده در حالی که امروز ایلام دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است و از این روز طرح جوابگوی سیستم فاضلاب شهر نیست.

وی در ادامه به مشکل زیست محیطی شهر ایلام اشاره کرد و گفت: این معضل روستاهای قسمت جنوبی را تحت شعاع خود قرار داده است، بنابراین و از آنجا که طرح  ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تقاضا داریم هم در جهت اصلاح و ارتقا و هم در جهت پیشرفت و اتمام این طرح اهتمام لازم صورت گیرد.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه خواستار ارتقا کیفیت و کمیت آب شرب به شهر ایلام شد و گفت: برای سال‌ها است که شاهد مشکل کم آبی در فصول مختلف سال در این شهر هستیم و امیدواریم که یک بار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

وی در ادامه بر تکمیل سامانه گرمسیری به‌عنوان یک پروژه مهم و مطالبه ملی در استان تاکید کرد و گفت: این پروژه مهم در حوزه جهاد کشاورزی بالای ۹۰ درصد پیشرفت داشته اما در حوزه وزارت نیرو کار تا ۸۰ درصد پیش رفته است.

دکتر نوذری با عنوان این مطلب که اگر در تکمیل سامانه گرمسیری بیش از این زمان سپری شود هم شبکه ها فرسوده می شوند و هم هزینه و خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد، تأکید کرد: تقاضا دارم با توجه به نگاه مثبت مقام معظم رهبری در تکمیل طرح های مهم حوزه آب و خاک کشاورزی برای استان‌های محروم چون ایلام، از طریق صندوق توسعه ملی در جهت تزریق اعتبارات برای این پروژه مهم اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است که در این مراسم با حضور وزیر نیرو، سرپرست استانداری ایلام، معاون امور عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی طرح آبرسانی به ۱۳ روستای استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است