استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور:

انقلابی در ساخت مسکن محرومان استان ایجاد شده است/قریب سه هزار واحد مسکونی محرومان در استان با کمک بنیاد مسکن ساخته می شود/انشاءالله ظرف سه سال آینده تقریبا تمام مشکل مسکن محرومان استان رفع خواهد شد .

انقلابی در ساخت مسکن محرومان استان ایجاد شده است/قریب سه هزار واحد مسکونی محرومان در استان با کمک بنیاد مسکن ساخته می شود/انشاءالله ظرف سه سال آینده تقریبا تمام مشکل مسکن محرومان استان رفع خواهد شد .

 عملکرد کم نظیر بنیاد مسکن کشور با ساخت ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان ایلام ...

استاندار ایلام در دیدار معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور:
✅ انقلابی در ساخت مسکن محرومان استان ایجاد شده است/قریب سه هزار واحد مسکونی محرومان در استان با کمک بنیاد مسکن ساخته می شود/انشاءالله ظرف سه سال آینده تقریبا تمام مشکل مسکن محرومان استان رفع خواهد شد ...

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ دیماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار جواد حق شناس، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اقدامات بسیار خوب بنیاد مسکن در استان گفت: با ساخت ۵ تا ۶ هزار واحد مسکن محرومان استان، انقلابی در این حوزه ایجاد شده است که در این میان نقش بنیاد مسکن با مشارکت در ساخت قریب ۳۰۰۰ واحد مسکونی بی بدیل است.

وی در ادامه گفت: بنیاد مسکن در کشور بدون حاشیه به کار خدمت رسانی شایسته به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه مشغول است که خوشبختانه دستاوردهای این بنیاد ارزشمند در استان نیز قابل توجه و تقدیر است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: در سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه که به همراه رئيس بنیاد مسکن و کمیته امداد حضرت امام (ره) صورت پذیرفت تفاهم نامه ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ایجاد شد و همچنین در تفاهم نامه های دیگری با بنیاد شهید ۱۱۰۰ واحد و بنیاد مستضعفان ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که انشاءالله تا پایان کار دولت به تمام خواهند رسید.

وی در ادامه ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی استان توسط بنیاد مسکن در  سال‌های ۹۷ و ۹۸ کم نظیر عنوان کرد و گفت: در سال ۹۹ نیز توسط این بنیاد کار ساحت ۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز شروع شده است که از این میزان دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی متعلق به محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی افزود: انشاءالله با این هم افزایی خوب در ساخت و ساز مسکن استان ظرف سه تا چهار سال آینده تقریبا تمام مشکل مسکن محرومان استان رفع خواهد شد ...

استاندار ایلام با اعلام حمایت کامل از طرح های خوب بنیاد مسکن در استان گفت: خوشبختانه مدیران مرتبط با طرح ساخت مسکن همه از افراد توانمند و قوی استان هستند و اینجا از باقی مدیران اجرایی و مردم عزیز استان تقاضا دارم در این راستا نهایت همکاری را داشته باشند.

وی درپایان ضمن تشکر از اقدامات خوب و ارزشمند بنیاد مسکن در استان گفت: ایلام مردمان قدرشناسی دارد و آنان نیز بابت این اقدامات ارزشمند ضمن رضایت بالا، از زحمات بنیاد مسکن قدردانی دارند.

در این نشست حق شناس، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور نیز ضمن قدردانی از پیگیری های مداوم و همکاری بسیار خوب استاندار ایلام در خصوص فراهم ساختن زمینه ساخت منازل مسکونی برای مردم استان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: حامل سلام و قدردانی ریاست محترم بنیاد مسکن کشور از استاندار ایلام جهت دلسوزی و همراهی خوب با این بنیاد هستیم و امیدواریم انشاءالله بتوانیم تا پایان دولت شاهد تحولات بیشتر در حوزه ساخت و ساز مسکن استان باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است