استانداری ایلام

استاندار ایلام

با تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود/برای ساخت مسکن محرومان در استان اقدامات کم نظیری انجام شده است ...

با تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود/برای ساخت مسکن محرومان در استان اقدامات کم نظیری انجام شده است ...

💥 تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام ...

استاندار ایلام:
⭕️ با تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود/برای ساخت مسکن محرومان در استان اقدامات کم نظیری انجام شده است ...

🟡 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز سه‌شنبه ۹ دیماه در دیدار مهندس خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن کشور در ساخت مسکن محرومین استان گفت: ظرف چند سال گذشته اقدامات کم‌نظیری در راستای ساخت مسکن محرومان در استان شروع شده است که انشاءالله تاپایان دولت به سرانجام خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: در این میان نقش بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) برجسته و قابل تقدیر است.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه به سفر روسای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) به استان اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز در استان گفت: با تشکیل این انجمن کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود.

وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر خیرین در ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه شد و گفت: انشاءالله با شکل گیری این انجمن شاهد حضور بیشتر افراد خیر و نیکوکار در ساخت مسکن محرومان استان باشیم.

وی افزود: در این راستای برای تهیه زمین جهت ساخت مسکن محرومان همکاری لازم بعمل خواهد آمد.

مهندس خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: در صورت تامین زمین ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در شهر ایلام ساخته می شود.

گفتنی است که امروز با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام تشکیل شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است