استانداری ایلام

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ایلام :

حضور وتجمع در آرامستانها ممنوع وخط قرمز است/کرونا کماکان یک بیماری مرگباراست/طرح شهید سلیمانی بنحو مطلوبی درحال اجرا است

حضور وتجمع در آرامستانها ممنوع وخط قرمز است/کرونا کماکان یک بیماری مرگباراست/طرح شهید سلیمانی بنحو مطلوبی درحال اجرا است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ایلام :

حضور وتجمع در آرامستانها ممنوع وخط قرمز است/کرونا کماکان یک بیماری مرگباراست/طرح شهید سلیمانی بنحو مطلوبی درحال اجرا است /نظارت ها بر بازار بیشتر می شود/ادارات طی  هفته آینده موظف به نصب وراه انداری اپلیکیشن ماسک هستند
یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله باکرونا

▫️معروف بسطامی معاون استاندار ایلام ضمن تسلیت ایام حزن واندوه فاطیمه س و تقدیر از زحمات کلیه ارکان وکمیته های اجرایی قرارگاه  گفت :برغم خرسندی از وضعیت نزولی آمار مبتلایان ،فوتی ها و بستری شدگان در استان؛ کماکان در ستاد استانی وقرارگاه عملیاتی دغدغه های مبنی بر عادی سازی ورها شدگی در پروتکل ها وجود دارد که ازمردم ،اصناف ومردم می خواهیم طبق شیوه نامه های درمانی وبهداشتی رفتارکنند.

▫️وی تاکید کرد :کرونا کماکان یک بیماری مرگبار است ونباید فریب عادی سازی ها را بخوریم.

▫️وی ازمردم خواست کماکان مثل هفته های اخیر رعایت ها را جدی بگیریم تا تلاش ها ازدست نرود ومثل آبان ماه دچار خسارت های جانی ومرگ عزیزان مان نباشیم.

▫️فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ضمن قدردانی ازهمراهی قاطبه مردم و تلاش مسئولین خاطرنشان کرد : درطی دو ماه گذشته درسطح استان در آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی مواجه بودیم و این  مهم نباید پایان کرونا تلقی شود !چرا که هرآن در سایه عدم رعایت بایدهای بهداشتی ممکن است شاهد شیوع این ویروس باشیم.

▫️معروف بسطامی همچنین با توجه به سطح هشدار زرد در سراسر استان؛ حضور کارکنان دستگاه ای عادی با دو سوم ظرفیت اعلام و تصریح کرد :مدیران موظف به رعایت آن هستند.

▫️وی خاطر نشان کرد :تمامی ادارات استان باید؛ ظرف یک هفته نسبت به نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک جهت کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ادارات و اماکن پر تردد اقدام کنند.

▫️معاون استاندار ایلام :برپایی هرگونه مراسم و تجمع به خصوص در آرامستان ها خط قرمز و ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قضایی می شود.

▫️وی اظهار کرد :فعالیت اصناف و گروه های شغلی به معنای پایان تهدید کرونا نیست و واحدهای صنفی باید پروتکل های بهداشتی را به صورت صددرصدی رعایت کنند. و در هفته آینده نظارت ها بر بازار بیشتر می شود.

▫️بسطامی در خاتمه گفت :طرح سردارسپهبد شهید سلیمانی به نحو مطلوب در استان در حال اجرا بوده و انتظار داریم با همکاری بیشتر مردم این طرح به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است