استانداری ایلام

استاندار ایلام عنوان کرد:

ساخت و سازهای غیر مجاز مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی است ...

ساخت و سازهای غیر مجاز مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی است ...

💥 ساخت و سازهای غیر مجاز مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی است ...

استاندار ایلام عنوان کرد:
⭕️ ساخت ۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان/بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان سال در ایلام/با ساخت و سازهای غیر مجاز به شدت برخورد می شود/اعمال قاطعانه نقش بازدارندگی کمیسیون‌های ماده ۹۹ و ۱۰۰ در ساخت و سازهای غیر مجاز ...

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه ۳ دیماه در نشست هماهنگی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز استان ایلام که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، با اعلام این خبر که ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته می شود،اظهار داشت: برای جلوگیری و کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز، در مجموع ۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان ساخته می شود.

وی در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان افزود: مسوولان، مدیران، شهرداری و دستگاه‌ قضا از طریق مبادی قانونی از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان ممانعت کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: یکی از عوامل بازدارنده ساخت و سازهای غیر مجاز این است که اگر چنانچه در این راستا هر شخصی تخلف کرد کمسیون ماده ۱۰۰ طبق قانون با فرد متخلف برخورد کند.

وی افزود: اگر چنانچه در سطح شهرهای استان بنایی غیرمجاز درحال ساخت بود مسوولان مربوطه و دستگاه قضا باید ضمن جلوگیری و ممانعت از ادامه ساخت این ملک، ازطریق همکاری با بانک عامل از پرداخت تسهیلات و اقساط وام به فرد متخلف ممانعت کنند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی است، تاکید کرد: باید از ساخت و سازهای خارج از اراضی و کاربری مصوب در همه شهرهای استان به ویژه شهر ایلام جلوگیری شود.

وی افزود: جلوگیری از ساخت آپارتمان ها، ساختمان ها و بناهای غیرمجاز در واقع تحقق شعار عدالت اجتماعی و گامی مهم در راستای حفظ حقوق افرادی خواهد بود که بصورت کاملا قانونی اقدام به ساخت مسکن می کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید با ساخت آپارتمان ها و بناهای خارج از سقف پروانه برخورد قانونی شود، گفت: شهرداران همه شهرهای استان بر حسب وظایف قانونی خود با همکاری دستگاه قضا در برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد قاطع کنند.

سلیمانی دشتکی ترویج ساخت و سازهای غیر مجاز در هر منطقه از استان را درواقع مصداق حقیقی تضییع حقوق مردم دانست و افزود: ساخت بناهای غیر مجاز ازیک سو موجب از بین رفتن حقوق شهروندی شده و از سوی دیگر گسترش آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت‌.

وی در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح روستاهای استان نیز اضافه کرد: برای جلوگیری از ساخت بناهای غیرمجاز در روستاها بایست از ظرفیت ها و نقش بازدارندگی کمسیون ماده ۹۹ استفاده کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است