استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی ثبت احوال

استاندار ایلام با صدور پیامی روز ملی ثبت احوال را تبریک گفت

استاندار ایلام با صدور پیامی روز ملی ثبت احوال را تبریک گفت

 پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی ثبت احوال

🔸استاندار ایلام با صدور پیامی روز ملی ثبت احوال را تبریک گفت 

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در بخشی از پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی آمده است:
سوم دیماه سالروز صدور اولین سند هویتی ایرانیان است؛ نامگذاری این روز بعنوان روز ملی ثبت احوال تأکیدی بر اهمیت مدارک هویتی، سامان دهی امور اجتماعی و ارتباط مردم و دولت می باشد.

وی در ادامه بیان کرده است: سازمان ثبت احوال کشور به‌عنوان مهمترین ارگان ثبت کننده وقایع حیاتی یکی از ابزارهای کلیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در امور حاکمیتی به شمار می رود. 

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که اكنون كه بیش از يك قرن از صدور نخستين سند هويتي سپري شده، اضافه کرده است: امروز سازمان ثبت احوال كشور با ارتقای خدمات علاوه بر ثبت وقایع حیاتی به تولید و انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی و صدور کارت هوشمند ملی توانسته است نقش موثری در فراهم ساختن بستر دولت الکترونیک و روان‌سازی نظام اداری برای پاسخگویی کارآمدتر به مطالبات اجتماعی و تخصیص عادلانه منابع و امکانات ایفا نماید.

سلیمانی‌دشتکی در پایان آورده است: اینجاب ضمن گرامیداشت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال، تلاش های ارزشمند و زحمات کارکنان خدوم ثبت احوال بویژه در استان ایلام را ارج نهاده و امیدوارم با همکاری و همراهی مردم و متولیان ثبت احوال، شاهد استمرار روند رو به رشد این سازمان به ویژه در بخش ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به عنوان یکی از ضرورت ها و بسترهای مورد نیاز در این شرايط کرونایی در استان باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است